Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Παράγοντες που επιδρούν στην υιοθέτηση του Internet Banking από τους Έλληνες καταναλωτές
 
  • Details
Options

Παράγοντες που επιδρούν στην υιοθέτηση του Internet Banking από τους Έλληνες καταναλωτές

Author(s)
Ασλανίδης, Γεώργιος
Date Issued
2012-07-24
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση του ΙΒ απο τους ελληνες καταναλωτες. Σε αυτό το πλαίσιο η εργασία επικεντρώθηκε σε δυο άξονες: πρώτον εξέτασε την στάση των καταναλωτών απέναντι στο ΙΒ και στη χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών και δεύτερον διερεύνησε απο ποιούς παράγοντες επηρεάζεται η πρόθεση εμπιστοσύνης και πρόθεσης χρήσης του ΙΒ. Για το σκοπό αυτό 151 ερωτηματολόγια μοιράστηκαν σε πελάτες τραπεζών που βρίσκονταν στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε είχε σχεδιαστεί απο τους Δημητριάδη και Κυρεζή (2011) και περιέχει 7 ενότητες και 46 ερωτησεις. Η έρευνα πρώτον έδειξε ότι οι κύριοι λογοι που οδηγούν τους κατναλωτές στη χρήση του ΙΒ είναι η χρησιμότητα του και η ευκολία της χρήσης του. Πιο συγκεκριμένα βρέθηκε ότι η χρήση του ΙΒ βοηθάει τους πελάτες των τραπεζών να εκτελούν τις συναλλαγές τους πιο γρήγορα και για αυτό τον λόγο οι περισσότεροι το θεωρούν ως ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο. Επίσης οι καταναλωτές πιστεύουν ότι είναι εύκολο να μάθει κάποιος να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του ΙΒ καθώς και να αναπτύξει τις δεξιοτητες του σχετικά με τη χρήση του. Όλη αυτή η ευκολά στη χρήση αποδικνύει ότι το ΙΒ είναι ένα καινούργιο και ισχυρό εργαλείο που έχουν οι τράπεζες για να εξυπηρετούν τους πελάτες τους. Εξίσου θετικό είναι το γεγονός ότι οι καταναλωτές επιδικνύουν υψηλό βαθμό εμπιτοσύνης στις υπηρεσίες ΙΒ της τράπεζας τους. Πιο αναλυτικά θεωρούν οτι αυτές είναι αξιόπιστες, χαρακτηρίζονται απο διαφάνεια και ακεραιότητα και οτι αν παρουσιαστεί κάποιο εμπόδιο στις διαδυκτικές τραπεζικές συναλλαγές η τράπεζα τους δεν θα το εκμεταλλευτεί. Ακόμα, η έρευνα έδειξε οτι οι καταναλωτές έχουν υψηλο βαθμό εξοικείωσης με τη χρήση υπηρεσιών μέσω διαδικτύου παρόλο που πιστεύουν ότι πρέπει κανείς να είναι προσεκτικός όταν χρησιμοποιεί οποιαδήποτε τεχνολογική εφαρμογή. Πάρά την επιφυλακτικότητα τους όμως, δεν έχουν πρόβλημα στο να διαχειρίζονται τις χρηματικές τους υποθέσεις με ηλεκτρονικά μέσα.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
76 σ. πιν., 30 εκ.
Subjects

Internet banking -- G...

Internet Banking

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2012-00068.pdf

Size

881.45 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):43ac7b05ec5880d032f7f39cf6c065a6

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly