Show simple item record

dc.contributor.advisorΑλεξάκης, Χρήστος
dc.contributor.authorΠαπαδήμας, Χρήστος
dc.contributor.otherPapadimas, Christos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-03-04
dc.date.accessioned2015-03-12T11:34:07Z
dc.date.available2015-03-12T11:34:07Z
dc.date.copyright2015-01
dc.date.issued2015-03-12
dc.identifier.otherMBA/2015/00283el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1785
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ Συμπεριφορική Χρηματοοικονομική είναι ένας νέος κλάδος της Οικονομικής επιστήμης που εξετάζει τα χρηματοοικονομικά συνδυάζοντας την οικονομική επιστήμη με άλλες επιστήμες και κυρίως την ψυχολογία, και έχει ως στόχο να ερμηνεύσει τις αποφάσεις των επενδυτών που αποκλίνουν από την ορθολογική συμπεριφορά με βάση τις αρχές της θεωρίας της αναμενόμενης χρησιμότητας. Οι στήλες των τυχερών παιχνιδιών τύπου λόττο, μπορούν να θεωρηθούν ως χρηματοοικονομικά περιουσιακά στοιχεία που εμπεριέχουν κίνδυνο, και τα χρηματικά βραβεία μπορούν να θεωρηθούν ως η απόδοση μιας επένδυσης που αντιστοιχεί στην τιμή της στήλης. Στην εργασία αυτή και στα πλαίσια της λήψης αποφάσεων υπό συνθήκες κινδύνου, θα ασχοληθούμε με τους παράγοντες που παρακινούν τους ανθρώπους να παίζουν τυχερά παιχνίδια, και θα παρουσιάσουμε τις μη ορθολογικές πτυχές της ανθρώπινης συμπεριφοράς κατά τη συμμετοχή τους στο παιχνίδι. Στην εμπειρική μελέτη της εργασίας θα αναλύσουμε τις διακυμάνσεις στις πωλήσεις του Ελληνικού παιχνιδιού τζοκερ πριν και μετά την οικονομική κρίση, και θα εκτιμήσουμε την επίδραση της κρίσης στις πωλήσεις. Για την πρόβλεψη των πωλήσεων θα προτείνουμε ένα μοντέλο που θα εξετάζει την αύξηση των στηλών που παρουσιάζεται σε κάποιες κληρώσεις ως συνάρτηση των μεταφερόμενων τζακποτ από τις προηγούμενες κληρώσεις. Θα προσδιορίσουμε τους παράγοντες που επηρεάζουν τις πωλήσεις βασιζόμενοι στο μοντέλο του τζακποτ γιατί αυτό περιλαμβάνει και τη χρησιμότητα από τη διασκέδαση και επομένως κρίνεται καταλληλότερο για να εξηγήσει τη μεγάλη συμμετοχή των παικτών στο τζοκερ. Τα αποτελέσματα θα τα παρουσιάσουμε και με τη μορφή πινάκων και γραφημάτων κάνοντας χρήση των λογισμικών MS Excel και SPSS statistics.el_GR
dc.format.extent75 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣυμπεριφορική χρηματοοικονομικήel_GR
dc.subjectBehavioral financeel_GR
dc.titleΣυμπεριφορική χρηματοοικονομική και τυχερά παιχνίδιαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe Behavioral Finance is a new branch of economics which examines financial combining economics with other sciences, especially psychology, and aims to interpret the decisions of investors that deviate from rational behavior based on the principles of the expected utility theory. Lottery tickets can be considered as financial assets that involve risk and the prizes are considered as the returns to an investment (the price of a bet). In this paper and in the context of decision making under uncertainty, we will deal with the factors that motivate people to gamble, and will present the irrational aspects of human behavior when participating in games. The main purpose of this study is to analyze the fluctuations in sales of Greek game JOKER before and after the economic crisis, and we will assess the impact of the economic crisis on sales. To predict sales in JOKER we will recommend a model that examines the increase in ticket sales due to large amounts accumulated from the previous draw. To identify the factors that influence the sales, we will use the jackpot model because it considers the utility from fun or pleasure, which may be gained from participating in lotteries, and thus, the large participation in joker can be justified. The results will be presented in the form of tables and graphs using the software MS Excel and SPSS statistics.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record