Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Η σημασία και ο ρόλος της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των ελληνικών επιχειρήσεων και η συμβολή αυτής στις προτιμήσεις των καταναλωτών
 
  • Details
Options

Η σημασία και ο ρόλος της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των ελληνικών επιχειρήσεων και η συμβολή αυτής στις προτιμήσεις των καταναλωτών

Author(s)
Πασχαλίδου, Δέσποινα
Date Issued
2012-07-23
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ) αποτελεί μία καινούργια έννοια για την Ελλάδα, αφού μόλις την τελευταία δεκαετία άρχισε να κάνει τα πρώτα της βήματα. Η συνειδητοποίηση της ανάγκης από την κοινωνία για ισόρροπη και βιώσιμη ανάπτυξη οδήγησε στη διάδοση της ιδέας της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Με την ανάπτυξη της ΕΚΕ, οι επιχειρήσεις προωθούν την κοινωνική τους συμπεριφορά επενδύοντας περισσότερο στο ανθρώπινο δυναμικό, στο περιβάλλον και την κοινωνία, αντιμετωπίζοντας παράλληλα κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς κινδύνους.
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη του περιεχομένου της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (ΕΚΕ), της πορείας της στο χρόνο, η ανάδειξη μέσω των διαστάσεων της, του συνδυασμού των οικονομικών, κοινωνικών και περιβαλλοντικών φιλοδοξιών και οραμάτων, καθώς και η παρουσίαση για τα οφέλη που προκύπτουν από μία πετυχημένη διαμόρφωση πολιτικής εταιρικής κοινωνικής ευθύνης για αμφότερους, επιχειρήσεις και κοινωνία.
Στόχος της επίσης αποτελεί η παρουσίαση της κοινωνικής ευαισθησίας των ελληνικών επιχειρήσεων και η ανάδειξη του τρόπου για την επιρροή της πρόθεσης αγοράς των καταναλωτών από επιχειρήσεις που θεωρούν ότι προβάλλουν το κοινωνικό τους πρόσωπο ή χαρακτηρίζονται κοινωνικά υπεύθυνες. Μέσω της ανάδειξης των παραγόντων για την επιρροή της αγοραστικής συμπεριφοράς θα εξεταστεί αν η κοινή γνώμη επηρεάζεται τελικά από τις καλές πρακτικές των ελληνικών επιχειρήσεων και πως οι πρακτικές αυτές μπορούν να επηρεάσουν την καταναλωτική συμπεριφορά. Θα εξεταστεί επίσης πόσο οι Έλληνες καταναλωτές ενδιαφέρονται για την εταιρική κοινωνική ευθύνη και πόσο οι αντιλήψεις, οι αξίες και οι προσδοκίες τους μπορούν να οδηγήσουν σε θετική ή αρνητική στάση σε επιχειρήσεις που εφαρμόζουν εταιρική κοινωνική ευθύνη.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
114 σ. πιν., 30 εκ.
Subjects

Εταιρική κοινωνική ευ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2012-00060.pdf

Size

972 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):7bfac08d542eace427d786dadf70d8f0

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly