Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαδάκης, Σπυρίδων
dc.contributor.authorΜπάσης, Νικόλαος
dc.contributor.otherMpasis, Nicolaos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-02-16
dc.date.accessioned2015-02-16T09:27:11Z
dc.date.available2015-02-16T09:27:11Z
dc.date.copyright2015-01
dc.date.issued2015-02-16
dc.identifier.otherΠΛΗ/2015/00160el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1773
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι εκπαιδευτικοί ιστότοποι παίζουν σημαντικό ρόλο σε κάθε εκπαιδευτικό σύστημα καθώς είναι ένα εργαλείο εύκολα προσβάσιμο και άμεσο για τους μαθητές, φοιτητές, καθηγητές και πολίτες που χρησιμοποιούν συχνά το Διαδίκτυο. Παρόλο που τα τελευταία χρόνια οι εκπαιδευτικοί ιστότοποι έχουν αυξηθεί, η ποιότητα τους δεν αποτέλεσε αντικείμενο ολοκληρωμένης έρευνας. Στη Διεθνή βιβλιογραφία παρουσιάζονται διαφορετικά κριτήρια αξιολόγησης όπως και πολλές απόψεις σχετικά με την ποιότητα τους. Τα περισσότερα κριτήρια αφορούν το περιεχόμενο, την πλοήγηση, τον σχεδιασμό, την δομή, την εμφάνιση και τα πολυμέσα. Σκοπός της εργασίας αυτής ήταν η δημιουργία μίας εφαρμογής, βασισμένης στον ιστό για ημι-αυτοματοποιημένη αξιολόγηση της ποιότητας των εκπαιδευτικών ιστοτόπων. Για το σκοπό αυτό, αρχικά μελετήθηκαν υπάρχοντα λογισμικά αξιολόγησης εκπαιδευτικών ιστοτόπων καθώς επίσης οι άξονες και τα κριτήρια αξιολόγησης εκπαιδευτικών ιστοτόπων τα οποία υιοθετούνται στην Ευρώπη αλλά και Διεθνώς. Η εφαρμογή αναπτύχθηκε με χρήση PHP Framework σε συνδυασμό με HTML/CSS. Η εφαρμογή παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας προτύπων (templates) αξιολόγησης για διαφορετικές κατηγορίες εκπαιδευτικών ιστοτόπων στα οποία ο δημιουργός επιλέγει τους άξονες αξιολόγησης, τα κριτήρια? και τη διαβάθμιση τους, τα οποία θα περιλαμβάνει κάθε άξονας, μέρος των οποίων βαθμολογούνται αυτόματα από υπολογιστή και τα υπόλοιπα από άνθρωπο – κριτή. Η αξιολόγηση της εφαρμογής διεξήχθη από δέκα (10) εκπαιδευτικούς και δέκα (10) ειδικούς ανάπτυξης ιστοτόπων, οι οποίοι έχουν άμεση επαγγελματική εμπειρία με το Διαδίκτυο. Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε με ερωτηματολόγια και συνεντεύξεις και στις απαντήσεις οι οποίες καταγράφηκαν στην έρευνα, παρουσιάζονται τα θετικά και τα αρνητικά τους σχόλια για την εφαρμογή. Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των συμμετεχόντων έδειξαν ότι η εφαρμογή είναι γρήγορη, εύχρηστη και βοηθά σημαντικά στην ταχύτερη και πιο αντικειμενική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ιστοτόπων.el_GR
dc.format.extent123 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτικοί ιστότοποιel_GR
dc.subjectΕκπαίδευση -- Εκπαιδευτικοί ιστότοποιel_GR
dc.subjectEducation -- Educational websitesel_GR
dc.titleΣχεδιασμός και ανάπτυξη web-based εργαλείου για ημι-αυτοματοποιημένη αξιολόγηση ποιότητας εκπαιδευτικών ιστοτόπωνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractFor the last ten years, educational websites have been playing an important role in every country’s educational system. It’s an easily accessible and direct tool, for pupils, students, teachers, and citizens who use the internet on a daily basis. Although in recent years educational websites are growing, their quality was never a subject of complete and deep investigation. The purpose of this study is to create a web based application for semi-automated quality assessment of educational websites. For this purpose, initially, existing website evaluation software was studied including the axes and evaluation criteria which are adopted in Europe and in an International scale. The application was developed using PHP Framework (Yii) in conjunction with HTML/CSS. The application provides the ability to create evaluation patterns (templates), for different categories of educational websites in which the author has the option to choose the evaluation axes, criteria and their classification, which included in the evaluation template. Parts of the website evaluation are graded automatically via automated criteria and another part by human – judge. Evaluation of the implementation was carried out by ten (10) teachers and ten (10) power users, who have direct work experience with the Internet.The evaluation was conducted through questionnaires and interviews. The answers are recorded in the survey, which also presents the positive and the negative comments about the application. The results of the participants’ evaluation showed that the application is fast enough, easy to understand and work with and helps to achieve significantly faster and more objective evaluations of educational websites.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record