Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαδάκης, Σπυρίδων
dc.contributor.authorΑνδρέου, Ανδρέας
dc.contributor.otherAndreou, Andreas
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-02-05
dc.date.accessioned2015-02-05T10:24:08Z
dc.date.available2015-02-05T10:24:08Z
dc.date.copyright2014-12
dc.date.issued2015-02-05
dc.identifier.otherΠΛΗ/2014/00156el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1764
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ερευνούνται τα υφιστάμενα πρότυπα μαθησιακών αντικειμένων ως προς τα χαρακτηριστικά τους, δίνοντας έμφαση στο πρότυπο SCORM. Περιγράφεται το πρότυπο SCORM αναφορικά με τις επιμέρους προδιαγραφές του και ειδικότερα η προδιαγραφή που είναι υπεύθυνη για την επικοινωνία μαθησιακού περιεχομένου τύπου SCORM με το ΣΔΜ. Επιπλέον, γίνεται αναφορά σε τρία ΣΔΜ και επιλέγεται ένα από αυτά για να γίνει προσαρμογή και να δέχεται μαθησιακό περιεχόμενο τύπου SCORM. Μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση πραγματοποιείται σύγκριση των προτύπων μαθησιακών πακέτων, αποτυπώνεται η εξέλιξη του προτύπου SCORM, και ερευνάται η δημιουργία περιβάλλοντος επικοινωνίας μαθησιακού πακέτου τύπου SCORM με ένα ΣΔΜ. Τελικά, η προσπάθεια για δημιουργία περιβάλλοντος επικοινωνίας ΣΔΜ LAMS - SCORM package, συνεχίζεται παρά τις δυσκολίες που προέκυψαν, οι οποίες επεξηγούνται στον παρόν πόνημα.el_GR
dc.format.extentvi, 82 σ., εικ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜαθησιακά αντικειμένα -- SCORMel_GR
dc.subjectLearning objects -- SCORMel_GR
dc.titleΔιαμοίραση μαθησιακών αντικειμένων τύπου SCORM σε ΣΔΜel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis thesis explores the existing standards of learning objects in terms of their characteristics, emphasizing the standard SCORM. Described SCORM standard regarding the individual specifications and particular specification is responsible for communication type SCORM learning content to LMS. Moreover, referring to three LMS and selected one of them to be adjusted and receive SCORM learning content type. Through literature review, comparisons of learning packets standards placed, reflected the evolution of the standard SCORM, and investigated the creation of communication environment between type SCORM learning packages and an LMS. Finally, the attempt to create communication environment LMS LAMS - SCORM package continues despite the difficulties encountered, which are explained in this thesis.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record