Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Πως διαφοροποιείται το μάρκετινγκ ενός ψηφιακού MBA προγράμματος με ενός συμβατικού
 
  • Details
Options

Πως διαφοροποιείται το μάρκετινγκ ενός ψηφιακού MBA προγράμματος με ενός συμβατικού

Author(s)
Σταυροπούλου, Ελένη
Date Issued
2017-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Οι αλλαγές στον τρόπο μάθησης και η ανάπτυξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης χωρίς στην ανάπτυξη των σύγχρονων τεχνολογιών έχουν ωθήσει πολλούς ανθρώπους με διαφορετικό κοινωνικό και πολιτισμικό υπόβαθρο να ξεκινήσουν στην διαδικασία της εξ αποστάσεως μάθησης. Αρκετά πανεπιστήμια πλέον έχουν διεθνοποιήσει τα προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης γεγονός το οποίο αποτελεί μια νέα πρόκληση για τα πανεπιστήμια.

Η συγκεκριμένη ερευνητική εργασία παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας όπως αυτά προέκυψαν από ερωτηματολόγιο που διανεμήθηκε μέσω κοινωνικών δικτύων facebook, twitter από ανθρώπους διαφορετικών ηλικιών από όλες τις επαρχίες της Κύπρου.

Αναμφίβολα, στόχος της έρευνας είναι να γίνει κατανοητή από τον μέσο αναγνώστη, ενώ επίσης προσδοκεί να προσφέρει την απαιτούμενη πληροφόρηση για το ζήτημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, έτσι ώστε να μειωθούν κάποιες από τις παρανοήσεις που υποβαθμίζουν αυτή τη μορφή εκπαίδευσης σε σχέση με τη αντίστοιχη συμβατική.

Τέλος παρουσιάζονται πιθανοί τρόποι βελτίωσης της αντίληψης των συμμετεχόντων της έρευνας για την ανοικτή εκπαίδευση. Οι ερωτήσεις είναι εστιασμένες για καλύτερη κατανόηση των κριτήριων που επιλέγουν εκπαιδευτικό ίδρυμα, τους τρόπους που πιστεύουν πως θα προσελκύσει ένα ΜΒΑ ψηφιακού προγράμματος. Τα ευρήματα της παρούσας έρευνας θα μπορούν χρησιμοποιηθούν στην στρατηγική ενός ψηφιακού ΜΒΑ προγράμματος ενός Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
55 σ. 30 εκ.
Subjects

Εξ αποστάσεως εκπαίδε...

Distance education

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2017-00573.pdf

Size

655.66 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):e7adceb47a1914c05baf0b7c9e4f75e6

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly