Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηλάκος, Θανάσης
dc.contributor.authorΑποστολόπουλος, Παναγιώτης
dc.contributor.otherApostolopoulos, Panagiotis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-10-21
dc.date.accessioned2014-10-29T08:58:49Z
dc.date.available2014-10-29T08:58:49Z
dc.date.copyright2014-08
dc.date.issued2014-10-29
dc.identifier.otherΠΛΗ/2014/00150el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1743
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟ στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τους μαθητές τις εννιάχρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης και δη του δημοτικού σχολείου (Δ’ Δημοτικού) να αγαπήσουν το μάθημα των μαθηματικών. Για τον σκοπό αυτό δημιουργήσαμε και χρησιμοποιήσαμε έτοιμες κατασκευές, στο λογισμικό GeoGebra,, γεωμετρίας Δ’ Δημοτικού μαθημάτων που βασίστηκαν στην ανακαλυπτική καθοδηγούμενη μέθοδο διδασκαλίας και εφαρμόστηκαν στην τάξη , στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου και στο σπίτι με την βοήθεια των γονέων, δανείζοντας όπου δεν υπήρχε υπολογιστής τους υπολογιστές της τάξης. Τα αποτελέσματα ήταν πολύ καλά και αυτό φαινόταν στα προσωπάκια των παιδιών που περίμεναν με ανυπομονησία να έλθει η ώρα των μαθηματικών με υπολογιστές και δεν ήθελαν να τελειώσει. Θα πρέπει αυτή η διαδικασία να επεκταθεί σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης δημοτικής και μέσηςel_GR
dc.format.extentvii, 85 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜαθηματικά δημοτικού σχολείου -- Λογισμικό GeoGebrael_GR
dc.subjectGeoGebrael_GR
dc.titleΣχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για μαθηματικά δημοτικού σχολείουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractOur goal is to help students with the nine-year compulsory education and public elementary school (fourth grade) to love maths lesson. For this purpose we created and used construction ready, the software GeoGebra, geometry D grade courses based on guided discovery teaching method and applied in the classroom, in the school computer lab and at home with the help of parents, lendingwhere therewas no computer computer class. The resultswere very good and it seemed the faces of children who waited eagerly to bring hours of mathematics with computers and did not want to finish. Should this process be extended to all levels of primary and secondary education.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record