Δημόσιες σχέσεις και η γνώμη μερίδας Κυπρίων
Abstract
Οι δημόσιες σχέσεις στις μέρες μας κατέχουν μια ιδιαίτερη θέση στον τομέα των επιχειρήσεων. Από το 1930 μέχρι και σήμερα έχουν γίνει τεράστια άλματα τόσο την Αμερική όσο και στην Ευρώπη. Το επάγγελμα των δημοσίων σχέσεων εξελίσσεται και γίνεται όλο και πιο αποτελεσματικό και απαραίτητο για κάθε επιχείρηση. Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση είναι δύο άλλα τμήματα που έχουν αρκετά κοινά αλλά και διαφορές με τις δημοσιές σχέσεις, αρκετός κόσμος πιστεύει ότι μπορούν να λειτουργήσουν κάτω από την ίδια διαχείριση. Η χρήση διαδικτύου διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη όλη διαδικασία των δημοσίων σχέσεων, το ίδιο συμβαίνει και με τα Μ.Μ.Ε. Τα άτομα που εργάζονται ή ασχολούνται με τον τομέα αυτό αποτελούν το μέσο εξέλιξης του συγκεκριμένου κλάδου. Κάθε εταιρεία ή άτομο των δημοσίων σχέσεων θα πρέπει να γνωρίζει το πολιτιστικό περιβάλλον των γύρω του ώστε να υπάρχουν ομαλές σχέσεις. Στόχος της συγκεκριμένης διατριβής είναι να μελετηθούν κάποιοι τομείς των δημοσίων σχέσεων και μέσα από ερωτηματολόγιο να μάθουμε και να εξαγάγουμε συμπεράσματα και γνώμες που αφορούν την Κύπρο. Στην Κύπρο ο περισσότερος κόσμος δεν έχει κάποια ιδιαίτερη σχέση με τον συγκεκριμένο κλάδο. Αρκετές εταιρείες δεν έχουν καν τμήμα δημοσίων σχέσεων, αλλά οι εργαζόμενοι πιστεύουν ότι το συγκεκριμένο τμήμα είναι καλό να υπάρχει. Τέλος, συμπεραίνουμε ότι πρέπει να δημιουργηθούν τμήματα δημοσίων σχέσεων στις κυπριακές εταιρείες και να ενταχθούν μαθήματα προγραμμάτων εφαρμογής δημοσίων σχέσεων στην εκπαίδευση των εργαζομένων.