Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Δικτυακό μάρκετινγκ

    Thumbnail
    View/Open
    ΜΒΑ-2014-00271.pdf (1.295Mb)
    Date
    2014-09-01
    Author
    Κωνσταντίνα, Μπούμπα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Το internet marketing αποτελεί ένα από τα εργαλεία που έχει ο σύγχρονος μάρκετερ στα χέρια του. Πρόκειται για μια μέθοδο που είναι καινούργια, αλλά στηρίζεται σε παλιές λογικές, ισχυροποίησε την εμφάνισή της κυρίως στο Διαδίκτυο και κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος. Ουσιαστικά, μπορούμε να πούμε, ότι το internet Marketing αποτελεί μια μορφή τεχνικής του σύγχρονου μάρκετινγκ, που οδηγεί σε υψηλή αναγνωρισιμότητα της μάρκας, μέσω δράσεων, όπως πληρωμένες διαφημίσεις, το Word Of Mouth που προκαλείται μέσω των κοινωνικών δικτύων (social networks) και της γενικότερης παρουσίας στο ίντερνετ. Πρόκειται για μια στρατηγική μάρκετινγκ, που χρησιμοποιεί τους ανθρώπους, ειδικά εκείνους στο διαδίκτυο, για να περάσουν ένα μήνυμα. Η δημιουργία του κατάλληλου ερεθίσματος, για παράδειγμα ένα videο ή μια εικόνα, που θα αποτελέσει το μήνυμα, είναι μια πολύ καλή αρχή για το viral marketing.. Εάν το μήνυμα είναι καλό, υπάρχουν πολύ καλές πιθανότητες να ευνοηθεί από την συγκεκριμένη πρακτική. Οι παραλήπτες θα προωθήσουν ένα ενδιαφέρον μήνυμα σε φίλους τους ή σε ανθρώπους που πιστεύουν ότι θα τους ενδιαφέρει και άρα μπορεί να πετύχει τη διάδοσή του χωρίς προσπάθεια. Η παρούσα πτυχιακή εργασία, επικεντρώθηκε στα στοιχεία που αποτελούν τον όρο “ίντερνετ μάρκετινγκ” και με ποιον τρόπο αυτά συμβάλλουν στην καλύτερη δυνατή χρήση του. Η εργασία αναφέρεται αρχικά, στον όρο “μάρκετινγκ” και τα στοιχεία που το αποτελούν, στη συνέχεια επικεντρώνεται στην προώθηση μέσω του “Διαδικτύου” και τις δραστηριότητες προώθησης, οι οποίες ευνοούν τη διάδοση του ιογενούς μάρκετινγκ. Τέλος, ύστερα από έρευνα που πραγματοποιήθηκε μέσω του διαδικτύου, επιλέξαμε καμπάνιες που πραγματοποιήθηκαν και είχαν μεγάλη επιτυχία.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1709
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013