Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαυλάκης, Ανδρέας
dc.contributor.authorΜιχαηλίδου, Ανδρονίκη
dc.contributor.otherMichaelidou, Androniki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-28
dc.date.accessioned2014-08-29T06:42:33Z
dc.date.available2014-08-29T06:42:33Z
dc.date.copyright2014-06
dc.date.issued2014-08-29
dc.identifier.otherΔΜΥ/2014/00231el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1698
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΕισαγωγή: Η δομή του νοσοκομείου χαρακτηρίζεται από την παρουσία εργαζομένων από διαφορετικές ειδικότητες. Η διεπαγγελματική συνεργασία είναι ένας παράγοντας ο οποίος αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της εύρυθμης λειτουργίας ενός οργανισμού υγείας. Σκοπός: Σκοπός της εργασίας είναι η αποτύπωση και μελέτη της διεπαγγελματικής συνεργασίας των επαγγελματιών υγείας σε παιδιατρικό νοσοκομείο στην Κύπρο Μεθοδολογία: Το δείγμα της εργασίας αποτέλεσαν 106 επαγγελματίες υγείας όλων των ειδικοτήτων. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με ανώνυμο ερωτηματολόγιο 25 ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις αφορούσαν εκτός από τα δημογραφικά στοιχεία, στη συνεργασία ανάμεσα στους επαγγελματίες υγείας, και τις προϋποθέσεις , την επικοινωνία και τα αίτια πιθανής επαγγελματικής σύγκρουσης, την επαγγελματική επάρκεια ως παράγοντα προώθησης της διεπαγγελματικής συνεργασίας και τέλος μια δήλωση από τον κάθε εργαζόμενο για το αν αισθάνεται ευχαριστημένος από τη δουλειά του. Αποτελέσματα: Είναι εμφανές ότι οι επαγγελματίες υγείας στο συγκεκριμένο παιδιατρικό νοσοκομείο συνεργάζονται κατά το μέγιστο δυνατό βαθμό με επαγγελματίες του ιδίου κλάδου. Ακολουθεί η συνεργασία των νοσηλευτών με τους ιατρούς και αντίστροφα, όπου παρουσιάζεται ποσοστό από μέρους των ιατρών 81% και από μέρους των νοσηλευτών 76%. Στον τομέα της επικοινωνίας 75% επικοινωνούν άμεσα με όλους τους επαγγελματίες υγείας και 94% δηλώνουν ότι θα πρέπει να υπάρχει άμεση επικοινωνία με κάθε επαγγελματία υγείας για καλύτερα αποτελέσματα. Συμπεράσματα: Η ανάγκη βελτίωσης της διεπαγγελματικής συνεργασίας στους τομείς της αμεσότητας της επικοινωνίας και της διεύρυνσης της επικοινωνίας με όλους τους επαγγελματίες.el_GR
dc.format.extent75 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιεπαγγελματική συνεργασίαel_GR
dc.subjectInterprofessional collaborationel_GR
dc.subjectΔιεπαγγελματική συνεργασία -- Υπηρεσίες υγείαςel_GR
dc.subjectInterprofessional collaboration -- Health servicesel_GR
dc.titleΑποτύπωση και μελέτη της διεπαγγελματικής συνεργασίας των επαγγελματιών υγείας σε παιδιατρικό νοσοκομείο στην Κύπροel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractBackground: The structure of the hospital is characterized by the presence of workers from different disciplines. The interprofessional collaboration is a factor which is the cornerstone of a well-functioning health care institution. Aim: Τhe purpose of this paper is the mapping and study of interprofessional collaboration among health professionals in a paediatric hospital in Cyprus. Methods: The sample of the survey was 106 healthcare professionals of all specialties. The data collection was performed through an anonymous questionnaire consisting of 25 questions. The questions, among other things and aside from demographics, dealt with collaboration among health professionals, the conditions, communication and possible grounds for professional conflict, professional competence as a factor promoting interprofessional cooperation and finally a statement from each employee about the degree of contentment they feel about their occupation. Results: It is evident that health professionals in this paediatric hospital cooperate to a high degree with professionals in the same line of work, followed by the cooperation between nurses and doctors and vice versa, showing percentage on the part of doctors by 81 % and on the part of nurses by 76 %. In the field of communication 75 % interact directly with all health professionals and 94 % declare that there should be direct contact with any health professional for best results. Conclusions: There is a need to improve interprofessional collaboration which is to be achieved with close, direct and wide communication with all professionals in the area.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record