Show simple item record

dc.contributor.advisorΑσσιώτης, Ανδρέας
dc.contributor.authorΝεοφύτου, Μαρία
dc.contributor.otherNeofitou, Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-08-28
dc.date.accessioned2014-08-29T06:41:02Z
dc.date.available2014-08-29T06:41:02Z
dc.date.copyright2014-07
dc.date.issued2014-08-29
dc.identifier.otherMBA/2014/00262el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1697
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της μελέτης: Ο σκοπός της παρούσας μελέτης υπήρξε η αποτύπωση της κουλτούρας η οποία διέπει το Διοικητικό Προσωπικό του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΑΠΚΥ). Επιπλέον, η μελέτη στόχευση στη μέτρηση του βαθμού ασάφειας και σύγκρουσης ρόλων, αλλά και στο βαθμό της ικανοποίησης των εργαζομένων από την εργασία τους. Μεθοδολογία: Όλο το Διοικητικό Προσωπικού του ΑΠΚΥ, πλην των υψηλόβαθμων στελεχών της, αποτέλεσε τον πληθυσμό της μελέτης. Η μελέτη χρησιμοποίησε ένα ενιαίο ερωτηματολόγιο το οποίο περιελάμβανε δηλώσεις για την ύπαρξη ή όχι ασάφειας και σύγκρουσης ρόλων, δηλώσεις για την επιθυμητή και την επικρατούσα κουλτούρα και τέλος, το βαθμό της ικανοποίησης των εργαζομένων από διάφορες μεταβλητές στην εργασία. Η στατιστική ανάλυση η οποία διενεργήθηκε, αφορούσε t-tests για τις κατηγορίες με μόνο δύο μεταβλητές, ανάλυση διασποράς για τις κατηγορίες με περισσότερες από δύο μεταβλητές, και ο βαθμός συσχέτισης για τις συνεχείς κατηγορίες. Αποτελέσματα: Το ποσοστό συμμετοχής στη μελέτη ανήλθε στο 81%, ενώ η μέση ηλικία τους υπήρξαν τα 31 έτη. Ο μέσος όρος για την ασάφεια ρόλων ήταν το 3.87, ενώ για τη σύγκρουση ρόλων ήταν 2.99. Σχετικά με την οργανωσιακή κουλτούρα, τόσο η επιθυμητή όσο και η επικρατούσα κουλτούρα υπήρξε η διάσταση «προσανατολισμός στην απόδοση». Από την άλλη, η λιγότερη επιθυμητή κουλτούρα υπήρξε η διάσταση «έμφαση στην ανταμοιβή», ενώ η λιγότερη επικρατούσα κουλτούρα υπήρξε η διάσταση «ανταγωνιστικότητα». Τέλος, μεγαλύτερα ποσοστά ικανοποίησης καταγράφηκαν για την ικανοποίηση από τους συνεργάτες, ενώ το χαμηλότερο ποσοστό καταγράφηκε για την ικανοποίηση από τη αμοιβή. Συμπεράσματα: Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι εργαζόμενοι στο ΑΠΚΥ έχουν αρκετή σαφήνεια στον εργασιακό τους ρόλο, ενώ παρουσίασαν ένα μέτριο βαθμό σύγκρουσης ρόλων. Επιπλέον, τόσο από τον οργανισμό όσο και από τους ίδιους τους εργαζόμενους αποδίδεται μεγάλη σημασία στην απόδοση. Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι αρκετά σημαντικά και μπορούν να βοηθήσουν σε οποιαδήποτε αναδιοργάνωση και αναδιάρθρωση των Υπηρεσιών προκύψει.el_GR
dc.format.extent67 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΟργανωσιακή κουλτούραel_GR
dc.subjectOrganizational cultureel_GR
dc.subjectΑσάφεια ρόλωνel_GR
dc.subjectRole conflictel_GR
dc.subjectΟργανωσιακή κουλτούρα -- Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.subjectOrganizational culture -- Open University of Cyprusel_GR
dc.titleΑποτύπωση της οργανωσιακής κουλτούρας και του βαθμού ασάφειας και σύγκρουσης ρόλων στο διοικητικό προσωπικό του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractPurpose of the study: The present study aimed at investigating the organization culture of the Open University of Cyprus (OUC). It also aimed at measuring the level of role ambiguity and conflict, and job satisfaction. Methodology: All the administrative personnel of OUC, except for the top managerial positions, comprised the population of the study. The study used one single questionnaire that included statements on role ambiguity and conflict, organizational culture, and job satisfaction. Statistical analysis involved t-tests for categories with two variables, ANOVA for categories with more than two variables, and bivariate correlation for continues variables. Results: 81% of employees participated in the study, whose mean age was 31 years. The mean for the statements on role ambiguity was 3.87, while the mean for role conflict was 2.99. Both the desired culture and the culture that characterizes OUC was “performance orientation”, while the least desired culture was “emphasis on rewards”, and the least category that characterizes OUC was “competitiveness”. Concerning the job satisfaction part, personnel were most satisfied with colleagues, and least satisfied with payment. Discussion: The findings revealed that OUC personnel are clear with their job roles, and face moderate role conflict. Moreover, emphasis on performance orientation is shown both by personnel and by the organization. The inferences drawn are very important and could be used for any required re-organization of the services.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record