Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηνικόλας, Γιώργος
dc.contributor.authorΣιάηλου, Κούλλα
dc.contributor.otherShaelou, Koulla
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-08-26
dc.date.accessioned2014-08-27T06:48:14Z
dc.date.available2014-08-27T06:48:14Z
dc.date.copyright2014-05
dc.date.issued2014-08-27
dc.identifier.otherMBA/2014/00270el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1679
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή σκοπό έχει να παρουσιάσει ένα Σχέδιο Μάρκετινγκ για την Επιχείρηση Q GARDΕΝΣ SHAELOS. Η ανάλυση της μελέτης ( Κεφάλαιο 2) συμπεριλαμβάνει την αποσαφήνιση των σημαντικότερων όρων του μάρκετινγκ μάνατζμεντ, Σχεδιασμός και Σχέδιο Μάρκετινγκ, με απώτερο σκοπό την καλύτερη κατανόηση για την οργάνωση και την λειτουργία μιας επιχείρησης. Στο τρίτο κεφάλαιο θα παρουσιάσω την εταιρεία. Αυτό θα περιλαμβάνει μια ιστορική αναδρομή της εταιρείας καθώς επίσης και την τρέχουσα κατάστασης της όσο αφορά στο ιστορικό των πωλήσεων και της κερδοφορίας της, από τα οποία θα καθοριστούν και οι στόχοι της παρούσας έρευνας. Η εταιρεία μας παρουσίασε μια αρνητική πτώση στους ρυθμούς ανάπτυξης της το τελευταίο έτος, ενώ μέχρι το 2011 παρουσίαζε μια θετική μείωση στο ρυθμό ανάπτυξης της. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα γίνει μία λεπτομερής ανάλυση της αγοράς και των ανταγωνιστών της Εταιρείας έτσι ώστε να προσδιοριστεί η τρέχουσα κατάσταση της εταιρείας όσο αφορά το μάρκετινγκ. Όσο αφορά στην ανάλυση της αγοράς, τα αποτελέσματα της έρευνας που θα γίνουν ειδικά για την μελέτη αυτή θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν. Στο επόμενο κεφάλαιο, (Κεφάλαιο 5 – Στρατηγική Μάρκετινγκ) θα καθοριστεί η στρατηγική μάρκετινγκ που θα ακολουθηθεί, θα καθοριστούν οι στόχοι που θα πρέπει να επιτευχθούν, οι αγορές που θα στοχαστεί η εταιρεία καθώς επίσης και οι στρατηγικές στις οποίες θα πρέπει να εστιαστεί. Επιπλέον θα αναλυθούν τα εργαλεία μάρκετινγκ της Εταιρείας, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη των στόχων της στην αγορά στόχο. Τέλος θα εξεταστεί η ανάγκη για περαιτέρω έρευνα μάρκετινγκ. Στο κεφάλαιο 6 θα παρουσιαστούν οι οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας ( financials and contribution margins). Το μεικτό κέρδος της εταιρείας θα πρέπει να παραμείνει στα ίδια επίπεδα που βρίσκεται σήμερα (45% ) καθότι τα έξοδα για τις δραστηριότητες της εταιρείας όσο αφορά στον μάρκετινγκ θα αυξηθούν ραγδαία τα επόμενα χρόνια. Στο επόμενο κεφάλαιο 7 θα ακολουθήσει η διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχου με σκοπό την μέτρηση της απόδοσης του προτεινόμενου σχεδίου μάρκετινγκ. Οι κύριοι μέτοχοι της Εταιρείας Σωτήρης και Μιχάλης Σιάηλος θα είναι οι υπεύθυνοι για τις δραστηριότητες μάρκετινγκ της εταιρείας. Η μελέτη θα ολοκληρωθεί με την παρουσίαση της βιβλιογραφίας και των παραρτημάτων στα κεφάλαια 8 και 9 αντίστοιχα.el_GR
dc.format.extent109 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectMarketing Plan -- Q Gardens Shaelosel_GR
dc.titleMarketing Plan for Q GARDENSel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this study is to prepare a marketing plan for the company Q GARDENS SHAELOS. We will start our study (Secction2) by defining the basic terms we are going to use in our analysis such as Marketing Management, Planning and Marketing Planning and define and stress the purpose of planning for any company in the market today. In Section 3 we are going to introduce the company in consideration, present its sales history and profitability and specify the specific research objectives. Our company experienced a drop of its growth rate the last year, while up to 2011 it was experiencing a decreasing positive growth rate. In Section 4, the Situational Analysis will go through a detailed market analysis, a competitive analysis and market measurements, in order to be able to identify the current marketing situation of our company. In the market analysis the findings of the survey done specifically for this study will be presented and analysed. In the next section, (Section5 – Marketing Strategy) the Marketing Strategy will be set, objectives to be achieved will be determined, markets will be targeted and the appropriate strategies to follow will be formulated.in addition, ‘the marketing tools that the firm will use to pursue its marketing objectives in the target market will be set’ and the need for additional marketing research will be examined.’ In Section 6 of our study the financial and contribution margins of our company will be presented. Gross profit should remain at current levels which is 45% while marketing activities spending will increase radical the coming year. In Section 7 evaluation and control procedures will be formulated in order to be able to measure the performance of the designed marketing plan. The shareholders will be primarily responsible for the marketing activities of the company. We will conclude our analysis by the bibliography and Appendices of our study Sections 8 and 9 respectively.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record