Marketing Plan for Q GARDENS
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2014-08-27Συγγραφέας
Σιάηλου, Κούλλα
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η παρούσα διατριβή σκοπό έχει να παρουσιάσει ένα Σχέδιο Μάρκετινγκ για την Επιχείρηση Q GARDΕΝΣ SHAELOS. Η ανάλυση της μελέτης ( Κεφάλαιο 2) συμπεριλαμβάνει την αποσαφήνιση των σημαντικότερων όρων του μάρκετινγκ μάνατζμεντ, Σχεδιασμός και Σχέδιο Μάρκετινγκ, με απώτερο σκοπό την καλύτερη κατανόηση για την οργάνωση και την λειτουργία μιας επιχείρησης.
Στο τρίτο κεφάλαιο θα παρουσιάσω την εταιρεία. Αυτό θα περιλαμβάνει μια ιστορική αναδρομή της εταιρείας καθώς επίσης και την τρέχουσα κατάστασης της όσο αφορά στο ιστορικό των πωλήσεων και της κερδοφορίας της, από τα οποία θα καθοριστούν και οι στόχοι της παρούσας έρευνας. Η εταιρεία μας παρουσίασε μια αρνητική πτώση στους ρυθμούς ανάπτυξης της το τελευταίο έτος, ενώ μέχρι το 2011 παρουσίαζε μια θετική μείωση στο ρυθμό ανάπτυξης της.
Στο τέταρτο κεφάλαιο θα γίνει μία λεπτομερής ανάλυση της αγοράς και των ανταγωνιστών της Εταιρείας έτσι ώστε να προσδιοριστεί η τρέχουσα κατάσταση της εταιρείας όσο αφορά το μάρκετινγκ. Όσο αφορά στην ανάλυση της αγοράς, τα αποτελέσματα της έρευνας που θα γίνουν ειδικά για την μελέτη αυτή θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν.
Στο επόμενο κεφάλαιο, (Κεφάλαιο 5 – Στρατηγική Μάρκετινγκ) θα καθοριστεί η στρατηγική μάρκετινγκ που θα ακολουθηθεί, θα καθοριστούν οι στόχοι που θα πρέπει να επιτευχθούν, οι αγορές που θα στοχαστεί η εταιρεία καθώς επίσης και οι στρατηγικές στις οποίες θα πρέπει να εστιαστεί. Επιπλέον θα αναλυθούν τα εργαλεία μάρκετινγκ της Εταιρείας, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη των στόχων της στην αγορά στόχο. Τέλος θα εξεταστεί η ανάγκη για περαιτέρω έρευνα μάρκετινγκ.
Στο κεφάλαιο 6 θα παρουσιαστούν οι οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας ( financials and contribution margins). Το μεικτό κέρδος της εταιρείας θα πρέπει να παραμείνει στα ίδια επίπεδα που βρίσκεται σήμερα (45% ) καθότι τα έξοδα για τις δραστηριότητες της εταιρείας όσο αφορά στον μάρκετινγκ θα αυξηθούν ραγδαία τα επόμενα χρόνια.
Στο επόμενο κεφάλαιο 7 θα ακολουθήσει η διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχου με σκοπό την μέτρηση της απόδοσης του προτεινόμενου σχεδίου μάρκετινγκ. Οι κύριοι μέτοχοι της Εταιρείας Σωτήρης και Μιχάλης Σιάηλος θα είναι οι υπεύθυνοι για τις δραστηριότητες μάρκετινγκ της εταιρείας.
Η μελέτη θα ολοκληρωθεί με την παρουσίαση της βιβλιογραφίας και των παραρτημάτων στα κεφάλαια 8 και 9 αντίστοιχα.