Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorΝικηφόρου, Νίκη
dc.contributor.otherNikiforou, Niki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-08-26
dc.date.accessioned2014-08-27T06:37:29Z
dc.date.available2014-08-27T06:37:29Z
dc.date.copyright2014-06
dc.date.issued2014-08-27
dc.identifier.otherMBA/2014/00250el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1677
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΕισαγωγή: Πρακτικές εταιρικής κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) θα πρέπει να υιοθετούνται από κάθε επιχείρηση που θέλει να είναι βιώσιμη και ανταγωνιστική. Μέσω τον πρακτικών αυτών μπορούν να οδηγηθούν στην μείωση των λειτουργικών τους εξόδων και να ενδυναμώσουν την φήμη τους. Σκοπός: Η παρούσα διατριβή επιδιώκει να διερευνήσει τις αντιλήψεις τόσο των πολιτών της Κύπρου όσο και των εργαζόμενων στην Τράπεζα Κύπρου (ΤΚ) αναφορικά με την έννοια της ΕΚΕ . Επίσης θα εξετάσουμε την εφαρμογή της ΕΚΕ στην Τράπεζα Κύπρου. Υλικό & Μέθοδοι : Ως ερευνητικό εργαλείο χρησιμοποιήθηκαν δυο ερωτηματολόγια: το ερωτηματολόγιο των καταναλωτών (ΕΚ) στο οποίο συμμετείχαν Κύπριοι πολίτες (ποσοστό ανταπόκρισης 34.3%) και το ερωτηματολόγιο το οποίο απευθυνόταν στους εργαζόμενους της Τράπεζα Κύπρου (ΕΤ) σε όλες τις επαρχίες της Κύπρου (ποσοστό ανταπόκρισης 39%), Το κάθε ερωτηματολόγιο αποτελείται από 18 ερωτήσεις οι οποίες εξετάζουν διάφορες πτυχές της ΕΚΕ. Για την ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πρόγραμμα SPSSv20. Αποτελέσματα: Oι Κύπριοι είναι ευαισθητοποιημένοι σε περιβαλλοντικά θέματα, και πιστεύουν ότι μέσα από περιβαλλοντικές δραστηριότητες και πρακτικές ΕΚΕ μια εταιρεία οδηγείται σε καλύτερες σχέσεις με την κοινότητα. 67,1% των εργαζομένων απάντησαν αρνητικά δηλαδή ότι δεν υπάρχει τακτική έρευνα βαθμού ικανοποίησης των υπαλλήλων , 47.4% συμφωνεί ότι δεν γίνονται δίκαιες και αποτελεσματικές αξιολογήσεις και 44% πιστεύει ότι δεν ακολουθούνται αξιοκρατικές προσλήψεις προσωπικού. Ενώ βρέθηκε πως η βαθμολογία που καθορίζουν την εμπιστοσύνη μεταξύ διευθυντικών στελεχών και του προσωπικού, τις ευκαιρίες ανέλιξης, και την συναδερφική αλληλεγγύη δεν επηρεάζονται από διάφορα δημογραφικά χαρακτηριστικά. Τα αποτελέσματα μας είναι σε μεγάλο βαθμό σύμφωνα με τα ευρήματα της βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Συμπεράσματα: Η εφαρμογή πρακτικών ΕΚΕ είναι επιτακτική ανάγκη από όλες τις επιχειρήσεις γιατί προσδίδει σημαντικά οφέλη τόσο για τις ίδιες όσο και για την κοινωνία στο σύνολο της.el_GR
dc.format.extent126 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕταιρική κοινωνική ευθύνη -- Τράπεζα Κύπρουel_GR
dc.subjectCorporate social responsibility -- Bank of Cyprusel_GR
dc.titleΕταιρική κοινωνική ευθύνης και η εφαρμογή της στην Τράπεζα Κύπρουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractBackground : Practices of Corporate Social Responsibility ( CSR ) should be adopted by any business that wants to be viable and competitive. Adopted the practice of corporate social responsibility can manage to reduce the operating costs and strengthen their reputation . Aim: The present study seeks to explore the perceptions of citizens of Cyprus and also the Bank of Cyprus employees (BOC) on the concept of CSR. The study also examines the implementations of CSR at Bank of Cyprus. Patients and Methods: The research method which was used were two questionnaires : the questionnaire where consumers and Cypriots participated (percentage response 34.3%) and the employees questionnaire BOC (Bank of Cyprus) which was given to all districts of Cyprus (percentage response 39%). Each questionnaire was consisted of 18 questions which examine various aspects of CSR. For the data analysis was used the statistical program SPSSv20. Results: The study found out that Cypriots are sensitive to environmental issues , and agree that through environmental activities and practices of CSR a company leaded to better community relations . 67.1 % of employees responded negatively, stating that there is a regular survey of staff satisfaction , 47.4 % disagree that fair and effective assessments are followed and 44 % believe that are not followed meritocratic recruitments .Therefore, it was found that the scores which determine the trust between managers and staff, advancement opportunities, and workmates solidarity are not affected by various demographic characteristics . The results of the particular research are fundamentally in agreement with the literature review . Conclusions: The implementation of CSR practices is imperative for all businesses, as it provides significant benefits for themselves and for the society.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής