Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (ΕΛΛ) / Greek Linguistics and Literature (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (ΕΛΛ) / Greek Linguistics and Literature (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η διδασκαλία της Ελένης του Ευρυπίδη στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Παράδοση και Νεωτερικότητα

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΕΓΛ-2014-00004.pdf (1.274Mb)
    Ημερομηνία
    2014-08-25
    Συγγραφέας
    Γκρίτση, Ελισάβετ
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή μελετά και αξιολογέιτο σχολικό εγχειρίδιο της Ελένης του Ευευπίδη, το οποίο χρησιμοποιείται στη Γ' τάξη του Γυμνασίου για την εισαγωγή των μαθητών στη μελέτη του αρχαίου ελληνικού δράματος. Στο πρώτο μέρος, αναδικ΄νύω τα βασικά θέματα της Ελένης του Ευριπίδη, όπως είναι η αντίθεση ανάμεσα στα φαινόμενα και την πραγματικότητα, ο πόλεμος ως μεγαθέμα του έργου, οι υπαινιγμοί του κειμένου σε σχέση με τη σύγχρονη ιστορικο-κοινωνική πραγματικότητα και τα διαφιλονικούμενα ζητήματα ειδολογικής του κατάταξης παράλληλα με το ήθος των πρωταγωνιστικών χαρακ΄τήρων του έργου. Στις επόμενες ενότητες διερευνώ θέματα διδακτικής μεθοδολογίας του σχετικού εγχειριδίου και επιχειρώ την αποτίμηση του σχολικού βιβλίου με γνώμονα τα βασικά κριτήρια αξιολόγησης των διδακτικών εγχειριδίων. Διαπιστώνονται αρκετά πλεονεκτήματα και κανοτομίες στα μέσα παρουσίασης που υιοθετεί όπως επίσης και ορισμένες ελλείψεις, για τις οποίες παραθέτω τρόπους βελτίωσης. Στην τελευταία ενότητα της μεταπτυχιακής διατριβής αξιολογώ την νεοελληνική μετάφραση που χρησιμοποιείται στο παρόν σχολικό βιβλίο καθως και την καταλληλότητα της για τη διδασκαλία της Ελένης του Ευρυπίδη στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1666
    Συλλογές
    • Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (ΕΛΛ) / Greek Linguistics and Literature (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013