Show simple item record

dc.contributor.advisorΚουντούρη, Φοίβη
dc.contributor.authorΝίκα, Πανδώρα
dc.contributor.otherNika, Pandora
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-31
dc.date.accessioned2014-07-31T09:57:31Z
dc.date.available2014-07-31T09:57:31Z
dc.date.copyright2014-05
dc.date.issued2014-07-31
dc.identifier.otherMBA/2014/00220el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1652
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ οικονομική κρίση που μαστίζει την Ελλάδα τα τελευταία τέσσερα κυρίως χρόνια, είναι μια παγκόσμια κρίση. Κρίση πολυδιάστατη και καθολική που έχει επιπτώσεις σε οικονομικό, οικολογικό πολιτικό, και πολιτιστικό επίπεδο. Ο χώρος της εκπαίδευσης, είναι ένας από τους χώρους που χτυπήθηκε πολύ από την κρίση. Μέσα από την εργασία αυτή θα προσπαθήσουμε να προβάλουμε και να αναδείξουμε με ποιους τρόπους και σε τι βαθμό επηρεάστηκε ο χώρος της Παιδείας, ένας χώρος ευαίσθητος και καθοριστικός για το μέλλον της χώρας. Αρχικά γίνεται μια εκτενής αναφορά στην παγκοσμιοποίηση και τον καπιταλισμό, έννοιες που θεωρούνται οι γενεσιουργές αιτίες της οικονομικής κρίσης που ξεκίνησε το 2008 και με καθυστέρηση ενός έτους εμφανίστηκε στην Ελλάδα. Στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης γίνεται προσπάθεια εφαρμογής νέων εκπαιδευτικών συστημάτων που θα προσομοιάζουν, με αποτέλεσμα την ύπαρξη μιας παγκόσμιας εκπαιδευτικής πολιτικής. Ταυτόχρονα, τα εκπαιδευτικά συστήματα που προσπαθούν να εφαρμόσουν, πρέπει να υπηρετούν και να υιοθετούν τα καπιταλιστικά ιδεώδη. Στην συνέχεια, μέσα από την επεξεργασία των ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε εκπαιδευτικούς της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά, παρουσιάζονται τα προβλήματα και οι επιπτώσεις που έχει επιφέρει η κρίση στην εκπαίδευση. Η κρίση έχει επηρεάσει τις συνθήκες διαβίωσης του μαθητικού πληθυσμού, των οικογενειών τους και βέβαια των εκπαιδευτικών. Έχει επηρεάσει τη ζωή όλων! Η νέα γενιά βιώνει μια όχι και τόσο ανέμελη παιδική ηλικία και στερείται της δυνατότητας να κάνει όνειρα για το αύριο. Το χειρότερο όμως από όλα είναι ότι κανείς δεν ελπίζει σε μια βελτίωση , τουλάχιστον όχι ακόμα. Το παρήγορο όμως ταυτόχρονα είναι ότι οι Έλληνες, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, συνεχίζουν να στηρίζουν το σχολείο και να προσπαθούν να μορφώσουν τα παιδιά τους. Οι εκπαιδευτικοί λοιπόν βρίσκουν έναν σύμμαχο στο δύσκολο έργο που προσπαθούν να φέρουν εις πέρας.  el_GR
dc.format.extent93 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕκπαίδευση -- Οικονομική κρίσηel_GR
dc.subjectEducation -- Economic crisisel_GR
dc.titleΠαγκόσμια κρίση και εκπαίδευση. Επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην εκπαίδευση και στο έργο των εκπαιδευτικώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe economic crisis plaguing Greece for the last four years mainly is a global crisis. Multidimensional crisis that has universal implications in economic, ecological political and cultural level. The field of education is one of the areas hit by the crisis too. Through this work we try to showcase and highlight in what ways and to what extent is affected the area of education, an area sensitive and crucial for the future of the country. Firstly is a comprehensive reference to globalization and capitalism, concepts that are considered the root causes of the financial crisis that began in 2008 with a delay of one year occurred in Greece. In the context of globalization is trying to implement new educational systems that mimic, resulting in the existence of a global education policy. At the same time, educational systems are trying to implement, must serve and adopt capitalistic ideals. Then, through the processing of the questionnaires were distributed to teachers in the wider area of Piraeus, presented problems and the effects brought about by the crisis in education. The crisis has affected the welfare of the student population, their families and of course teachers. It has influenced the lives of all! The new generation is experiencing a not so carefree childhood and lacks the ability to make dreams for tomorrow. The worst thing of all is that no one hopes for an improvement, at least not yet. The comforting at the same time is that the Greeks, despite their difficulties, continue to support the school and try to educate their children. Teachers therefore find an ally in the difficult task trying to carry out.  el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record