Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Συμπεριφορά τουρίστα-καταναλωτή σε σχέση με την επιλογή του προορισμού
 
  • Details
Options

Συμπεριφορά τουρίστα-καταναλωτή σε σχέση με την επιλογή του προορισμού

Author(s)
Γκουλιαμάκης, Σωτήρης
Date Issued
2013-08-28
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση των παρα-
γόντων που επηρεάζουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών κατά την επιλογή τουρι-
στικού προορισμού . Για την εκπλήρωση του σκοπού αυτού πραγματοποιήθηκε δειγ-
ματοληπτική ερεύνα από την οποία προέκυψε τυχαίο δείγμα 135 ατόμων από την πε-
ριφέρεια Μακεδονίας.
Αναλυτικότερα, παρουσιάζονται οι κύριοι λόγοι για τους οποίους επιλέγεται
ένας τουριστικός προορισμός και οι παράγοντες που προσδιορίζουν τη διάρκεια της
διαμονής σε αυτόν.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι έλληνες τουρίστες πραγματοποιούνε λίγα
ταξίδια και εντός της Ελλάδος. Η απόφαση για την επίσκεψη ενός προορισμού, επη-
ρεάζεται περισσότερο από παραδοσιακούς, κατά κάποιο τρόπο, παράγοντες όπως η
απόκτηση εμπειριών, ξεκούραση, οι επιλογές για διασκέδαση, αλλά και από τον οι-
κονομικό παράγοντα ο οποίος παίζει δραματικό ρόλο στην επιλογή τη σημερινή επο-
χή.
Η ικανοποίηση καταλήγει να είναι ο πιο κρίσιμος παράγοντας στον εσωτερικό
τουρισμό για τους εξής λόγους:
Θετική προφορική διαφήμιση Νέοι Πελάτες
οδηγεί
Επανάληψη αγοράς Διατήρηση Πελατείας
Είναι σημαντικό για τις εταιρίες παροχής τουριστικών υπηρεσιών να διατηρή-
σουν την υφιστάμενη πελατεία τους. Επίσης είναι κρίσιμο να αποκτηθούν νέους πε-
λάτες ώστε να υπάρξει ανάπτυξη αγοράς. Αυτό επιτυγχάνεται με την προφορική θετι-
κή διαφήμιση, η οποία προκύπτει μέσω της ικανοποίησης
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
106 σ. εικ., 30 εκ.
Subjects

Τουρισμός -- Παράγοντ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2013-00134.pdf

Size

1.94 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):223f5ed5794549e9527c5a5bb6e6478f

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly