dc.contributor.advisor | Σωκράτους, Μιχάλης | |
dc.contributor.author | Τσαγγάρη, Μαρία | |
dc.contributor.other | Tsaggari, Maria | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2014-07-31 | |
dc.date.accessioned | 2014-07-31T09:53:15Z | |
dc.date.available | 2014-07-31T09:53:15Z | |
dc.date.copyright | 2014-05 | |
dc.date.issued | 2014-07-31 | |
dc.identifier.other | MBA/2014/00225 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1649 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στις μέρες μας η παραγωγή πληροφορίας είναι αυξημένη τόσο σε έντυπη όσο και σε ηλεκτρονική μορφή. Η συγκέντρωση των πληροφοριών αυτών στις βιβλιοθήκες καθιστά επιτακτική την ανάγκη για την οργάνωση και την παροχή τους στους χρήστες μέσα από υπηρεσίες.
Ένας σύγχρονος τρόπος οργάνωσης και διοίκησης υπηρεσιών πληροφόρησης είναι η διοίκηση ποιότητας (Κωσταγιόλας, 2006). Παρέχοντας τις υπηρεσίες τους οι ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες έχουν καθοριστικό ρόλο τόσο στην εκπαίδευση όσο και στην έρευνα. Η ακαδημαϊκή βιβλιοθήκη πρέπει να είναι οργανωμένη και εξοπλισμένη έτσι ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί πλήρως στις αυξανόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των χρηστών της. Η αξιολόγηση των υπηρεσιών της βιβλιοθήκης έχει ζωτική σημασία τόσο για τον επαναπροσδιορισμό των στόχων όσο και για τη διασφάλιση της ποιότητας.
Η Βιβλιοθήκη του Ανοικτού Πανεπιστήμιου Κύπρου στόχο έχει τη δημιουργία και υποστήριξη ενός αξιόπιστου περιβάλλοντος πληροφόρησης, μέσα από την υιοθέτηση των στρατηγικών και μεθόδων λειτουργίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που κυρίως συμβάλλει στη διάδοση της παγκόσμιας επιστημονικής γνώσης, της μάθησης και έρευνας που παράγεται στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
Στην παρούσα διατριβή αρχικά αναφέρονται οι έννοιες των υπηρεσιών και της ποιότητας γενικά και στη συνέχεια γίνεται αναφορά στην ποιότητα των υπηρεσιών της βιβλιοθήκης. Ακολούθως, γίνεται παρουσίαση της έρευνας και των αποτελεσμάτων της ως προς την ικανοποίηση των χρηστών από την ποιότητα των παρερχομένων υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης. Τέλος υποβάλλονται κάποιες προτάσεις για τη βελτίωση των υπηρεσιών. | el_GR |
dc.format.extent | 79 σ. εικ., 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Διοίκηση ολικής ποιότητας -- Ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες | el_GR |
dc.subject | Quality management -- Academic libraries | el_GR |
dc.title | Διασφάλιση ποιότητας σε ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες: Διερεύνηση των απόψεων/αντιλήψεων των χρηστών της βιβλιοθήκης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Nowadays the production of information in printed and electronic form has been increased. The concentration of all the information in libraries make urgent the need for the organization of the collection and the provision of the information through services.
A modern way of organizing and managing information services is the Quality Management.(Kostagiolas, 2006). The academic libraries by providing their services have a very decisive role to play in education and research as well. An academic library should be well organized and equipped in order to respond fully to the increasing needs and demands of its users. The evaluation of the library services is very significant as regards the retargeting, the redefinition of goals and the assurance of quality.
The Open University of Cyprus Library aims to create and support a reliable information environment, through the adoption of the distance learning strategic and function methods, which contribute to the spreading of the global scientific knowledge, learning and research produced by the Open University.
At the beginning of this dissertation we are referring to the concepts of services and quality, and then a reference to the quality of the services of the library is made. Then we present the research and its results regarding the satisfaction of its users concerning the quality of the services provided by the Library.
In the end some ideas and propositions are submitted for the improvement of the services. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |