Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Το μάρκετινγκ καταναλωτικών αγαθών ταχείας διακίνησης (FMCG) και πως εφαρμόζεται στον τομέα ποτών: Μελέτη KEO PLC

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2014-00223.pdf (1.079Mb)
    Date
    2014-07-31
    Author
    Ξενή, Άριστος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η εργασία επιχειρεί να προσδιορίσει τα βασικά χαρακτηριστικά των στρατηγικών μάρκετινγκ προϊόντων ταχείας διακίνησης στον κλάδο των ποτών. Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση των βασικών χαρακτηριστικών της καταναλωτικής συμπεριφοράς που παρατηρείται σε αυτό τον κλάδο και η εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων. Μελέτη περίπτωσης της εργασίας είναι η εταιρεία KEO plc που δραστηριοποιείται με σημαντική επιτυχία στον κλάδο. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται είναι η πρωτογενής έρευνα με τη χρήση δομημένων ερωτηματολογίων κλειστού τύπου. Παράλληλα σημαντικό ρόλο στη λήψη των δεδομένων έχει η συνέντευξη του διευθυντή μάρκετινγκ της εταιρίας KEO plc. Τα αποτελέσματα της έρευνας τονίζουν ότι υπάρχει σημαντική αφοσίωση των καταναλωτών στην κατηγορία τον ποτών, ωστόσο προτιμούν να δαπανούν σε μεγάλες υπεραγορές, αντί σε μικρότερα καταστήματα. Η οικονομική κρίση έχει πλήξει σε σημαντικό βαθμό την καταναλωτική δαπάνη λόγω της συρρίκνωσης του διαθέσιμου εισοδήματος. Η αναδιάρθρωση του πλάνου μάρκετινγκ της KEO plc οφείλει να βασιστεί στην ευέλικτη τιμολόγηση, στη διαφοροποιημένη προβολή των προϊόντων και στην ενίσχυση της αποκεντρωμένης διανομής των προϊόντων της.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1648
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013