Show simple item record

dc.contributor.advisorΚατσικίδης, Σάββας
dc.contributor.authorΠαντελή, Άντρη
dc.contributor.otherPanteli, Antri
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-28
dc.date.accessioned2014-07-29T06:01:59Z
dc.date.available2014-07-29T06:01:59Z
dc.date.copyright2014-06
dc.date.issued2014-07-29
dc.identifier.otherMBA/2014/00252el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1630
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ διατριβή αυτή εστιάζεται στη σημασία που κατέχει ο ανθρώπινος παράγοντας στη λειτουργία και την παραγόμενη αξία της εκπαιδευτικής μονάδας. Στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον όλο και περισσότεροι αναγνωρίζουν τη σημασία επένδυσης σε ανθρώπινο δυναμικό, ενώ έρευνες αποδικνείουν οτι οι εκπαιδευτικές οργανώσεις του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα που πρωταγωνιστούν στη διεθνή σκηνή, όχι μόνο επενδύουν σε ανθρώπινο δυναμικό αλλα και λαμβάνουν μεγάλες αποδόσεις απο τις επενδύσεις αυτές. Η διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και γενικότερα ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός αποτελούν ένα σημαντικό άξονα προώθησης της αποτελεσματικότητας και της ποιότητας του εκπαιδευτικού συστήματος. Το θέμα αποκτά ιδιαίτερη σημασία στις περιπτώσεις σχεδιασμού και εφαρμογής εκπαιδευτικών αλλαγών και μεταρρυθμίσεων. Στη διατριβλη αυτή αναλύουμε τη θεωρία του ανθρωπινου δυναμικού στην δια΄χείριση του στην εκπαίδευση, τα συστήματα δεικτών μέτρησηςτης ακαδημαϊκής ερευνητικής δραστηριότητας με σκοπό την υποστήριξη της στρατηγικής έρευνας καινοτομίας στην εκπαίδευση. Ολα αυτά εμπίπτουν στις ανάγκες των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων να ανταποκριθούν στις πιέσεις του εξωτερικού περιβάλλοντος για στρατηγική διοίκηση. Η υποστήριξη τηε στρατηγικής έρευνας και καινοτομίας απο ένα κατάλληλο στρατηγικό σύστημα επιλέχθηκε ως η αναγκαία προϋπόθεση. Επίσης η αξιοποίηση ενός στρατηγικού συστήματος ανθρώπινου δυναμικού, υποστήριξης της στρατηγικής έρευνας και καινοτομίας στα πανεπιστήμια, επιτρέπει την συγκριτική τους αξιολόγηση αλλά και την προοπτική διασύνδεσης των πανεπιστημίων με τα εθνικά και ευρωπαϊκά συστήματα με σκοπό ένα αποτελεσματικό σχεδιασμό τηε έρευνας και καινοτομίας.el_GR
dc.format.extent57 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρωπίνων Πόρωνel_GR
dc.subjectHuman Resource Managementel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικούel_GR
dc.subjectPersonnel Managementel_GR
dc.titleΔιαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στον τομέα της εκπαίδευσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis thesis focuses on the importance held by the human factor in the operation, and the output value ' of the educational unit. In the modern business environment, more and more people recognize the importance of “investment" in human resources. Research shows that educational organizations in public and private sector leading global scene, are investing in human resources. Results shows return in investment with greater productivity and efficiency at work. The human resource management in general and the educational design, is an important parameter from improving and promoting efficiency and quality of any educational system. This issue has particular importance in the case planning and implementation of educational reformation. This study analyses, the theory behind human resource management in the educational systems and measurement of academic research activity towards supporting the strategic research innovation in education. All of the above fall under the requirements of educational institutions to respond to the external challenges from strategic management. Supporting research and innovation was consisted as mandatory for strategic system management. Also the use of a strategic HR systems, strategy support research and innovation in universities, allows the comparative evaluation, but the prospect of university liaison with the national and European systems to design an effective research and innovation.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record