Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Η χρήση του EFQM σε ένα οργανισμό παροχής υπηρεσιών υγείας
 
  • Details
Options

Η χρήση του EFQM σε ένα οργανισμό παροχής υπηρεσιών υγείας

Author(s)
Μπροφίδη, Καλλιόπη
Date Issued
2015-03-20
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Οι αυξημένες απαιτήσεις των καταναλωτών, για ποιοτικότερα προϊόντα και υπηρεσίες, ανάγκασε τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς να αναζητήσουν τρόπους κάλυψης των προδιαγραφών που απαιτούνται, ώστε να είναι περισσότερο ανταγωνιστικές. Το Μοντέλο Αριστείας EFQM αποτελεί ένα πρακτικό εργαλείο για την αξιολόγηση και τη βέλτιστη αξιοποίηση των πόρων, ώστε να επιτευχθούν ικανοποιητικότερα αποτελέσματα για όλους τους εμπλεκόμενους. Ο χώρος των υπηρεσιών υγείας έχει ανάγκη την ενσωμάτωση των χαρακτηριστικών της ποιότητας, περισσότερο από κάθε άλλο κλάδο.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ερευνήσει τις αντιλήψεις των εργαζομένων στις υπηρεσίες υγείας, για θέματα που εξετάζονται μέσα από τη διανομή του ερωτηματολογίου EFQM. Η ανάλυση των δεδομένων γίνεται με το στατιστικό πακέτο SPSS 19.0 και το πρόγραμμα του Excel.
Οι ερωτηθέντες αξιολογούν αρνητικά την ηγεσία του οργανισμού, τη πολιτική και στρατηγική που ακολουθείται, την αξιοποίηση του προσωπικού, τη μέτρηση της αντίληψης και τους δείκτες απόδοσης του προσωπικού. Δηλώνουν ελλιπή ενημέρωση για θέματα που αφορούν τη συνεργασία του οργανισμού με τους προμηθευτές, τη διαχείριση των πόρων, τις διεργασίες βελτίωσης των υπηρεσιών, τη μέτρηση αντίληψης και ικανοποίησης των χρηστών και των εξωτερικών σχετιζόμενων ομάδων.
Κρίνεται αναγκαία η ενημέρωση των εργαζομένων του οργανισμού για τη γνωστοποίηση των διεργασιών της Διοίκησης με τη δημιουργία καναλιών επικοινωνίας με το προσωπικό. Τα αυξημένα ποσοστά των ερωτηθέντων στα σημεία διαφωνίας με τη Διοίκηση δείχνουν την αντίθετη άποψη της πορείας πλεύσης της Διοίκησης. Χωρίς την υποστήριξη του προσωπικού, κάθε επιχείρημα της Διοίκησης δεν μπορεί παρά να μην έχει την επιτυχία που προσδοκά.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
69 σ. εικ., 30 εκ.
Subjects

Μοντέλο Αριστείας EFQ...

The EFQM excellence m...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2015-00284.pdf

Size

1.01 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):36811446f728418e50e94ea4ceb9b7dd

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly