Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Το μάρκετινγκ καταναλωτικών αγαθών ταχείας διακίνησης (FMCG) και πως εφαρμόζεται στον τομέα ποτών: Μελέτη KEO PLC
 
  • Details
Options

Το μάρκετινγκ καταναλωτικών αγαθών ταχείας διακίνησης (FMCG) και πως εφαρμόζεται στον τομέα ποτών: Μελέτη KEO PLC

Author(s)
Ξενή, Άριστος
Date Issued
2014-07-31
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η εργασία επιχειρεί να προσδιορίσει τα βασικά χαρακτηριστικά των στρατηγικών μάρκετινγκ προϊόντων ταχείας διακίνησης στον κλάδο των ποτών. Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση των βασικών χαρακτηριστικών της καταναλωτικής συμπεριφοράς που παρατηρείται σε αυτό τον κλάδο και η εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων. Μελέτη περίπτωσης της εργασίας είναι η εταιρεία KEO plc που δραστηριοποιείται με σημαντική επιτυχία στον κλάδο. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται είναι η πρωτογενής έρευνα με τη χρήση δομημένων ερωτηματολογίων κλειστού τύπου. Παράλληλα σημαντικό ρόλο στη λήψη των δεδομένων έχει η συνέντευξη του διευθυντή μάρκετινγκ της εταιρίας KEO plc. Τα αποτελέσματα της έρευνας τονίζουν ότι υπάρχει σημαντική αφοσίωση των καταναλωτών στην κατηγορία τον ποτών, ωστόσο προτιμούν να δαπανούν σε μεγάλες υπεραγορές, αντί σε μικρότερα καταστήματα. Η οικονομική κρίση έχει πλήξει σε σημαντικό βαθμό την καταναλωτική δαπάνη λόγω της συρρίκνωσης του διαθέσιμου εισοδήματος. Η αναδιάρθρωση του πλάνου μάρκετινγκ της KEO plc οφείλει να βασιστεί στην ευέλικτη τιμολόγηση, στη διαφοροποιημένη προβολή των προϊόντων και στην ενίσχυση της αποκεντρωμένης διανομής των προϊόντων της.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
95 σ. πιν., 30 εκ.
Subjects

Στρατηγικές μάρκετινγ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2014-00223.pdf

Size

1.08 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):1a89dfaeb10f918701beb8ae89c7d30a

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly