Show simple item record

dc.contributor.advisorΧαρίτου, Μελίτα
dc.contributor.authorΣτεφανή, Πανίκκος
dc.contributor.otherStefani, Panikkos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-24
dc.date.accessioned2014-07-24T11:23:44Z
dc.date.available2014-07-24T11:23:44Z
dc.date.copyright2014
dc.date.issued2014-07-24
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2014/00162el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1609
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ εκπαιδευτική πολιτική μιας χώρας αποτελεί τον κύριο άξονα ανάδειξης του βιωτικού επιπέδου της. Η οικονομική κρίση και οι αλλαγές στον παγκόσμιο χάρτη, έχουν αλλάξει τα δεδομένα της εκπαιδευτικής πολιτικής. Ο στόχος της μεταπτυχιακής διατριβήs είναι η παρουσίαση των εκπαιδευτικών συστημάτων με κύριο άξονα την οργανωτική δομή στην Κύπρο, την Ελλάδα και τη Σουηδία και τη σύγκριση τους. Επίσης, παρουσιάζεται ο αποτελεσματικός ρόλος του διευθυντή στα σχολειά της Κύπρου σήμερα. Τέλος παρουσιάζονται κάποιες απόψεις όσον αφορά στην βελτίωση του ρόλου τους. Τα εκπαιδευτικά συστήματα των τριών χωρών παρουσιάζουν κοινά χαρακτηριστικά σαν συστήματα χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Από την άλλη τα εκπαιδευτικά συστήματα Κύπρου και Ελλάδας σαν συγκεντρωτικά παρουσιάζουν αδυναμίες σε σχέση με το υποκεντρικό Σουηδικό σύστημα.el_GR
dc.format.extent94 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτική πολιτική -- Κύπροςel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτική πολιτική -- Ελλάδαel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτική πολιτική -- Σουηδίαel_GR
dc.subjectEducation system -- Cyprusel_GR
dc.subjectEducation system -- Greeceel_GR
dc.subjectEducation system -- Swedenel_GR
dc.titleΟργάνωση και διοίκηση στην εκπαίδευση: Το εκπαιδευτικό σύστημα της Κύπρου, της Ελλάδας και της Σουηδίαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe education system of a country is considered to be the most important factor in a country, because it greatly influences the standard of living of the people. The financial crisis and its worldwide negative effects have led to view education in a different perspective. This essay aims to present the structure of the education systems of Cyprus, Greece and Sweden and compare how effective they are. In addition, a lot of importance is placed on the principal’s effectiveness in the schools of Cyprus today. Finally, it ends with a review of their role and how they can be more effective in the future. In the conclusion, the common characteristics of the three systems are presented, while at the same time it is acknowledged that the education systems of Greece and Cyprus are relatively weaker than that of Sweden. This is due to the fact that the former are more cumulative, whereas the latter is more decentralized.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record