Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Η στάση των καταναλωτών απέναντι στο κυπριακό κρασί και ειδικότερα προς τα προϊόντα της εταιρείας ΣΟΔΑΠ ΛΤΔ
 
  • Details
Options

Η στάση των καταναλωτών απέναντι στο κυπριακό κρασί και ειδικότερα προς τα προϊόντα της εταιρείας ΣΟΔΑΠ ΛΤΔ

Author(s)
Γεωργίου, Κατερίνα
Date Issued
2014-09-02
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η έρευνα αυτή είχε ως στόχο τη διερεύνηση και τη κατανόηση της στάσης των καταναλωτών για το κυπριακό κρασί και προς τα προϊόντα της εταιρίας ΣΟΔΑΠ ΛΤΔ, επιχειρώντας να «αποκαλύψει» τους παράγοντες που επηρεάζουν την κατανάλωση του κυπριακού κρασιού καθώς και τα στοιχεία τα οποία θα πρέπει να ληφθούν υπόψη ώστε να μπορέσει να αυξηθεί η κατανάλωσή του.
Τα αποτελέσματα, προέκυψαν από την συμπλήρωση δομημένου ερωτηματολογίου από διάφορους καταναλωτές, το οποίο διαμορφώθηκε με τη βοήθεια δευτερογενή δεδομένων, που αντλήθηκαν από προηγούμενες έρευνες. Η επεξεργασία των δεδομένων έγινε με την χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS version 19, με περιγραφική στατιστική (ποσοστά και συχνότητες).
Συμπερασματικά, οι καταναλωτές θεωρούν τα κυπριακά κρασιά ποιοτικά, με κανονικές τιμές και ισάξια των εισαγόμενων. Παρόλα αυτά, η πλειοψηφία των καταναλωτών δεν έχει προτίμηση για το τι προέλευσης θα είναι το κρασί που καταναλώνει με τελικό αποτέλεσμα να καταναλώνουν τις ίδιες ποσότητες κυπριακών και εισαγόμενων προϊόντων.
Τα κρασιά της εταιρείας ΣΟΔΑΠ, χαρακτηρίζονται ποιοτικά και με προσιτές τιμές. Θεωρούνται ισάξια των περισσοτέρων τοπικών και εισαγόμενων προϊόντων. Οι νέες σειρές προϊόντων της, αν και θεωρούνται από αυτούς που τις γνωρίζουν πολλές φορές καλύτερες από τα αντίστοιχα εισαγόμενα και τοπικά προϊόντα, το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών δεν τις γνωρίζει.
Για να αυξηθεί το μερίδιο των κυπριακών κρασιών καθώς και των προϊόντων της εταιρείας ΣΟΔΑΠ, θα πρέπει να δοθεί περισσότερη έμφαση στην προώθηση τους, ώστε τελικά τα προϊόντα αυτά να διαφοροποιηθούν στο μυαλό των καταναλωτών.
Μελλοντικές έρευνες, θα ήταν καλό, να γίνουν σε ένα πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα. Παράλληλα, θα ήταν ενδιαφέρον να μελετηθούν τα διάφορα σχέδια δράσης για προώθηση των Κυπριακών κρασιών, καθώς και η επέκτασή της έρευνας αυτής και σε άλλα τοπικά προϊόντα.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
231 σ. πιν., 30 εκ.
Subjects

Κυπριακό κρασί -- Μάρ...

Cypriot wine -- Marke...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2014-00236.pdf

Size

3.79 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):a40cd34ffcd7e6c45e9d00102cc2a7d8

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly