Search
Now showing items 1-2 of 2
Το φαινόμενο «Ζορπάς». Πώς μια μικρή επιχείρηση εξελίχτηκε σε ηγέτη της Κυπριακής αγοράς.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
Στην υφιστάμενη εργασία επιχειρείται μια εις βάθος παρουσίαση της στρατηγικής επιτυχίας της εταιρείας Ζορπάς. Συγκεκριμένα, μέσα από την ιστορική αναδρομή και τα δομικά στοιχεία που ενσωματώθηκαν στην κουλτούρα της εταιρείας ...
Παράγοντες που επηρεάζουν την προσφορά και τη ζήτηση των οργανικών (βιολογικών) προϊόντων.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
Στην παρούσα εργασία, εξετάστηκαν τα βιολογικά (ή οργανικά) προϊόντα, καθώς και οι παράγοντες που επηρεάζουν την προσφορά και τη ζήτησή τους. Από την μελέτη προέκυψε ότι από την πλευρά της προσφοράς, οι βασικοί παράγοντες ...