Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Οι αντιλήψεις των μόνιμων στελεχών του στρατού ξηράς σχετικά με το ρόλο της εργασιακής επιμόρφωσης και της δια βίου μάθησης στην επαγγελματική τους ανάπτυξη και βελτίωση
 
  • Details
Options

Οι αντιλήψεις των μόνιμων στελεχών του στρατού ξηράς σχετικά με το ρόλο της εργασιακής επιμόρφωσης και της δια βίου μάθησης στην επαγγελματική τους ανάπτυξη και βελτίωση

Author(s)
Γιώτης, Κωνσταντίνος
Date Issued
2014-09-02
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η παρούσα εργασία αποτελεί το προϊόν δειγματοληπτικής έρευνας που διεξήχθη σε πανελλαδικό επίπεδο, με σκοπό να διερευνηθεί κατά πόσο τα στελέχη του Ελληνικού Στρατού Ξηράς πιστεύουν στην αναγκαιότητα εντατικοποίησης της εργασιακής επιμόρφωσής τους καθώς και της διά βίου μάθησης προκειμένου να πετύχουν την επαγγελματική τους ανάπτυξη και βελτίωση με δεδομένες τις διαρκώς μεταβαλλόμενες γνωστικές, τεχνολογικές, οικονομικές συνθήκες της σύγχρονης εποχής. Ο γενικός αυτός σκοπός αναλύεται σε οκτώ επιμέρους ερευνητικά ερωτήματα που επιχειρούν να αποσαφηνίσουν τις σχετικές επικρατούσες αντιλήψεις των στελεχών του Στρατού εξετάζοντας την ικανοποίηση από την παρασχεθείσα επιμόρφωση, την αξία που δίνει η Στρατιωτική Υπηρεσία στην επιμόρφωση, την αξιοποίηση των επιμορφωμένων, την αξιολόγηση της επιμόρφωσης ως παράγοντα επαγγελματικής ανάπτυξης, την έως τώρα ενασχόληση με τη Διά Βίου Μάθηση, τα σχετικά εμπόδια ενασχόλησης, την πολιτική της Στρατιωτικής Υπηρεσίας προς τη Διά Βίου Μάθηση και τη Διά Βίου Μάθηση ως παράγοντα επαγγελματικής ανάπτυξης. Ως ερευνητικό εργαλείο επιλέχθηκε ερωτηματολόγιο που συμπεριλαμβάνει και τα οκτώ ερευνητικά ερωτήματα. Καθώς το θέμα της έρευνας σχετίζεται με το θεωρητικό υπόβαθρο της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων, επιχειρείται παρουσίαση των βασικών της αρχών με έμφαση στις έννοιες της Εκπαίδευσης Προσωπικού, της Επιμόρφωσης, αλλά και της Δια Βίου Μάθησης. Αποσαφηνιστικό ρόλο, ακόμη, παίζει και η ακροθιγής αναφορά στην οργάνωση και λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος στον Ελληνικό Στρατό Ξηράς. Για την αξιολόγηση και ανάλυση των αποτελεσμάτων προκρίθηκε περιγραφική και επαγωγική στατιστική μέσω του προγράμματος SPSS. Στα αποτελέσματα διαφάνηκε ότι ενώ τα μόνιμα στελέχη του Στρατού Ξηράς αντιλαμβάνονται πλήρως τον εποικοδομητικό ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν τόσο η επιμόρφωση όσο και η δια βίου μάθηση στην προσπάθεια βελτίωσης της εργασιακής αποτελεσματικότητας και στην επίτευξη περεταίρω επαγγελματικής ανάπτυξης, προβάλουν την αναγκαιότητα υποστήριξής τους από την ίδια τη Στρατιωτική Υπηρεσία στους τομείς αφενός της οργάνωσης, και διεξαγωγής, τέτοιων προγραμμάτων και αφετέρου της ενημέρωσης, της παροχής σχετικών κινήτρων ενασχόλησης και της διαρκούς αξιοποίησης τους. Για τους παραπάνω λόγους προτείνεται η ένταξη στο στρατηγικό σχεδιασμό της Στρατιωτικής Υπηρεσίας περεταίρω σχετικών ερευνών που θα αμβλύνουν τα διαπιστωθέντα χάσματα μεταξύ των αποτελεσμάτων του παρόντος και των επιθυμητών.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
62 σ. εικ., 30 εκ.
Subjects

Δια Βίου Μάθηση

Lifelong learning

Δια Βίου Μάθηση -- Ελ...

Lifelong learning -- ...

Ικανοποίηση εργαζομέν...

Employees satisfactio...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2014-00231.pdf

Size

583.39 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):b89f5aae499d66385d34b5b918703836

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly