Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Η χρήση του διαδικτυακού μάρκετινγκ απο επιχειρήσεις στην Κύπρο
 
  • Details
Options

Η χρήση του διαδικτυακού μάρκετινγκ απο επιχειρήσεις στην Κύπρο

Author(s)
Κυριάκου Γρηγόρη, Αθηνά
Date Issued
2014-07-24
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Στη σημερινή εποχή όπου το διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινής ζωής του κάθε ανθρώπου θα ήταν περίεργο να μην εμφανιστούν και νέες διαστάσεις στο Μάρκετινγκ. Το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ είναι μια από αυτές και όλο και περισσότερο εντάσσεται στο χώρο των επιχειρήσεων.
Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ και η σημαντικότητα της χρήσης του στο σύγχρονο περιβάλλον των επιχειρήσεων. H κατανόηση των σημαντικότερων εργαλείων και των στρατηγικών του ΔΜ από μέρους των επιχειρήσεων, καθώς και τα πλεονεκτήματα που πιθανόν να προσφέρουν σε αυτές θα μελετηθούν και θα αναλυθούν στα πλαίσια της παρούσας εργασίας.
Τα πιο σημαντικά εργαλεία ΔΜ θεωρούνται, τα Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης (Social Media), η Εταιρική Ιστοσελίδα (Website), η Αναζήτηση στις Μηχανές Βελτιστοποίησης (Search Engine Optimization,SEO) και το Μάρκετινγκ μέσω Ηλεκτρονικού Ταχυδρομιόυ (E-mail Marketing).
Εκ πρώτης όψεος τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας αποδεικνύουν ότι η χρήση του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις στην Κύπρο υστερεί. Μεγάλο ποσοστό του δείγματος ενώ γνωρίζει (Ποσοστό 86%) τι είναι το ΔΜ εντούτις δεν το χρησιμοποιεί (Ποσοστό 64,9%). Παρόλα αυτά τα αποτελέσματα μεταξύ των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και αυτών που δεν το χρησιμοποιούν, δεν παρουσιάσαν σημαντικές διαφορές στις απαντήσεις που δόθηκαν. Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τόσο οι επιχειρήσεις που έχουν εντάξει τις στρατηγικές του διαδικτυακού μάρκετινγκ όσο και οι επιχειρήσεις που δεν τις έχουν εντάξει στις στρατηγικές τους, έχουν τις ίδιες σχεδόν απόψεις όσον αφορά τα ωφελήματα που μπορούν να προσφέρουν στην επιχείρησή τους τα εργαλεία του ΔΜ.
Σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία που έχει μελετηθεί και τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας, οι προοπτικές αύξησης στη χρήση των εργαλείων ΔΜ από τις επιχειρήσεις βασίζονται κυρίως στο ότι το απαιτεί το σύγχρονο περιβάλλον στο οποίο ζούμε.

 
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
98 σ. πιν., 30 εκ.
Subjects

Διαδικτυακό μάρκετινγ...

Διαδικτυακό μάρκετινγ...

Internet marketing

Internet marketing --...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2014-00251.pdf

Size

2.33 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):3ac51db483af841eb3c7806e0c61d4a6

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly