Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταθακόπουλος, Βλάσης
dc.contributor.authorΜανήσαλη, Ιωάννα
dc.contributor.otherManisali, Ioanna
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-11
dc.date.accessioned2014-07-11T11:21:44Z
dc.date.available2014-07-11T11:21:44Z
dc.date.copyright2014-05
dc.date.issued2014-07-11
dc.identifier.otherMBA/2014/00206el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1556
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ εξέλιξη της ικανοποίησης των καταναλωτών στην σύγχρονη κοινωνία είναι πολυδιάστατη και ραγδαίως αναπτυσσόμενη. Σε αυτό το περιβάλλον καλείται πλέον η επιχείρηση να αναπτυχθεί και να δραστηριοποιηθεί. Θα αναπτύξουμε την περίπτωση της Ο.Π.Α.Π. Α.Ε. και τις παρεχόμενες από αυτήν υπηρεσίες στοιχηματισμού που προσφέρει στους έλληνες παίχτες. Θα εξετάσουμε κατά πόσο εφαρμόζει τακτικές και μεθόδους που προτείνονται από διάφορες θεωρητικές προσεγγίσεις και εάν αυτές αποδίδουν, σε ποιο βαθμό και με ποίο τρόπο. Η εργασία προωθεί μέσω της ανάπτυξης μίας πρωτογενούς έρευνας, με την ανάπτυξη και κατάρτιση ερωτηματολογίων, να φωτίσει τα διάφορα θέματα που έχουν τεθεί μέχρι τώρα για το επίπεδο υπηρεσιών που παρέχεται από μία εταιρία παροχής υπηρεσιών στο χώρο του στοιχηματισμού. Θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη και ο χώρος στον οποίο έχει αναπτυχθεί η έρευνα και στις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει ο ελλαδικός χώρος. Τα ανωτέρω μετά την καταγραφή των απαντήσεων έχουν αναλυθεί και παρουσιασθεί με την χρήση οικονομετρικών μοντέλων, τα οποία μας βοηθούν να οδηγηθούμε στην ορθή και ασφαλή παρουσίαση αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων. Τα αποτελέσματα από την χρήση των ερωτηματολογίων σε πολλούς τομείς επιβεβαιώνουν θεωρίες της διεθνούς βιβλιογραφίας, σε πολλά σημεία όμως παρουσιάζουν ενδιαφέρουσες αποκλίσεις από αυτήν. Αναπτύσσουμε τους προσδιοριστικούς παράγοντες που επηρεάζουν την διαδικασία της «ικανοποίησης του καταναλωτή», επιβεβαιώνοντας την διεθνή βιβλιογραφία. Στην συνέχεια όμως γίνεται και μία παρουσίαση των αποτελεσμάτων για τους τομείς που επιδρά η ύπαρξη της «ικανοποίησης», στις οποίες έχουμε την ύπαρξη σχέσεως επίδρασης μεταξύ της λειτουργίας της «διάδοσης» και της «πιστότητας» όχι όμως και την ύπαρξη σχέσεως για την λειτουργίας της «πρόθεσης αλλαγής».el_GR
dc.format.extent54 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel_GR
dc.subjectConsumer satisfactionel_GR
dc.titleΒαθμός ικανοποίησης των πελατών της Ο.Π.Α.Π. Α.Ε. απο τις υπηρεσίες τηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractTo date, satisfying the consumer is considered to be a multi-dimensional and highly complicated task. In this context, organizations are required to be effective and productive. In this study, we will describe the case of OPAP S.A. and the betting services that provides to Greek players. We will analyze the degree which it implements ways and methods that are proposed by different theoretical approaches and whether they are loyal and to which degree and with what way. This assignment tries to enlighten the different salient factors that related to the level of services that are provided by the aforementioned company in the field of betting. In order to address our research questions, we conducted our survey using questionnaires. Additionally, we must take into consideration the place where the research has taken place and the peculiarities that Greece has. All the above have been analyzed and introduced with some economic models, which help us to be led to the right and safe presentation of the results and conclusions. The present results corroborate the majority of the extant studies. However, some findings were different from the literature. We, also, highlight the contributing factors of “consumer’s satisfaction” supporting the literature. Later, there is a presentation of the results for the sectors that “satisfaction” influences, in which there is an influence between the function of “transmission” and that of “credibility” but not a relationship with the function of “changing opinion”.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record