Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυριάκου, Δημήτρης
dc.contributor.authorΜάρκου, Γεωργία
dc.contributor.otherMarkou, Georgia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-07
dc.date.accessioned2014-07-07T07:54:19Z
dc.date.available2014-07-07T07:54:19Z
dc.date.copyright2014-05
dc.date.issued2014-07-07
dc.identifier.otherΠΛΗ/2014/00136el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1543
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτην παρούσα διατριβή παρουσιάζεται η σχεδίαση και υλοποίηση μιας εκπαιδευτικής ιστοσελίδας κάνοντας χρήση τεχνολογιών Εξατομίκευσης και Μοντελοποίησης Χρήστη. Η ιστοσελίδα αυτή δοθηκε προς χρήση σε μια ομάδα ανθρώπων/εκπαιδευόμενων, οι οποίοι με το πέρας της παρακολούθησης των μαθημάτων κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτηματολόγιο. Από τη συλλογή των απαντήσεων έχουν προκύψει συμπεράσματα που οδήγησαν στην αξιολόγηση του ιστότοπου και στη σύγκρισή του με άλλες μεθόδους διδασκαλίας, όπως είναι οι στατικές εκπαιδευτικές ιστοσελίδες.el_GR
dc.format.extentvi, 88 σ., εικ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογίαel_GR
dc.subjectEducational technologyel_GR
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικής ιστοσελίδας με στοιχεία εξατομίκευσης και μοντελοποίησης χρήστη (Personalization and User Modeling)el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn this master thesis, the design and implementation of an educational website will be presented, using Personalization and User Modeling. This website had been visited by a group of people and after finishing their studying they had to answer some questions about it. In the end, all answers were gathered and processed in order for a conclusion to be made about the evaluation of the website and its comparison to other tutoring methods, such as static educational websites.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record