Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυριάκου, Δημήτρης
dc.contributor.authorΤσόκολα, Βασιλική
dc.contributor.otherTsokola, Vasiliki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-04
dc.date.accessioned2014-07-04T10:09:17Z
dc.date.available2014-07-04T10:09:17Z
dc.date.copyright2014-06
dc.date.issued2014-07-04
dc.identifier.otherΠΛΗ/2014/00133el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1540
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΠροσδοκώμενο αποτέλεσμα της διατριβής είναι η σχεδίαση, υλοποίηση και ένταξη μιας εκπαιδευτικής εφαρμογής που θα υιοθετεί ένα αναγνωρισμένο πρότυπο σχεδιασμού εκπαιδευτικού λογισμικού στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebook και η διαμόρφωση της ως μαθησιακό αντικείμενο με απώτερο σκοπό την διευκόλυνση της περαιτέρω εφαρμογής της στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της 3ης Λυκείου για την διδασκαλία του μαθήματος των Πολυμέσων και Δικτύων. Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα της παρούσας διατριβής συνοψίζονται στο κατά πόσο μια εκπαιδευτική εφαρμογή που έχει σχεδιαστεί για την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebook μπορεί να συμβάλει στην εμπέδωση εννοιών και την επίτευξη μαθησιακών αποτελεσμάτων που αφορούν στην διδακτική ενότητα των πολυμέσων εφοδιάζοντας τον μαθητή με τις απαραίτητες δεξιότητες ώστε να μπορεί να δημιουργήσει μια δική του εφαρμογή πολυμέσων . Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε περιλαμβάνει έναν συνδυασμό ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας ώστε να διερευνηθεί ποιος είναι ο βαθμός εμπέδωσης εννοιών και μαθησιακών αποτελεσμάτων που αφορούν στην διδακτική ενότητα των πολυμέσων σε μια ομάδα μαθητών Λυκείου που θα χρησιμοποιήσουν την εκπαιδευτική εφαρμογή στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebook. Πιο συγκεκριμένα, έγινε αρχικά μια ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίων ώστε να διερευνήσουμε αφενός τις προσδοκίες που έχουν οι μαθητές από την εφαρμογή και αφετέρου να εξετάσουμε τις απόψεις τους σε συγκεκριμένες προτάσεις που θα τους υποβάλαμε σχετικά με την εφαρμογή πριν προχωρήσουμε στην δημιουργία της. Η έρευνα διεξήχθη μέσω διαδικτύου καθώς με αυτό τον τρόπο είχαμε πρόσβαση σε μεγαλύτερο αριθμό μαθητών για τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την παραπάνω έρευνα αναλύθηκαν κυρίως ποσοτικά. Μετά τον σχεδιασμό της εφαρμογής, προχωρήσαμε στην αξιολόγησή της σε συνεργασία με άλλους μαθητές χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της παρατήρησης ακολουθώντας αρχικά ποιοτική ανάλυση. Στη συνέχεια ,ακολουθώντας ποσοτική ανάλυση με τη χρήση ερωτηματολογίων έγινε αξιολόγηση του ρόλου του κάθε μαθητή, της συνεργασίας μεταξύ των μαθητών και της αποκτηθείσας γνώσης ώστε να προβούμε στην εξαγωγή συμπερασμάτων.el_GR
dc.format.extent83 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτικό λογισμικό -- Facebookel_GR
dc.subjectEducational software -- Facebookel_GR
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικής εφαρμογής στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebookel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe expected result of this thesis is the design, implementation and integration of an educational application that adopts a recognized standard in the design of educational software social networking platform Facebook and the formation of a learning object with a view to facilitate the further implementation of the educational program of the third grade of the high school for the teaching of the course of Multimedia and Networks. The main research questions of this thesis are summarized in whether an educational application designed for the social networking platform Facebook can help to consolidate the concepts and learning outcomes related to the lesson of multimedia by providing the student with the necessary skills that will make him/her capable of creating his/her own multimedia application. The methodology of this thesis included a combination of quantitative and qualitative research to investigate what is the consolidation of concepts and learning outcomes related to multimedia lesson to a group of high school students who would use the tutorial in the social networking platform Facebook. More specifically , it was initially a quantitative research using questionnaires to investigate both the expectations of the students from the application and to examine their views on specific proposals that would submit on the application before proceeding to creation. The survey was conducted via the internet as this way we had access to a greater number of students to complete the questionnaires . The results obtained from the above research were mainly analyzed quantitatively. After the design of the application, we proceeded to review in collaboration with other students using the method of observation following initial qualitative analysis . Then , we followed quantitative analysis using questionnaires, to evaluate the role of each student , the cooperation between students and the acquired knowledge in order to make inferences and draw conclusions.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record