Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Κριτήρια επιλογής φαρμακευτικής εταιρείας απο μέλη δικτύου διανομής κτηνιατρικών προϊόντων: εμπειρικά δεδομένα σε Β2Β περιβάλλον στην Ελλάδα
 
  • Details
Options

Κριτήρια επιλογής φαρμακευτικής εταιρείας απο μέλη δικτύου διανομής κτηνιατρικών προϊόντων: εμπειρικά δεδομένα σε Β2Β περιβάλλον στην Ελλάδα

Author(s)
Γιαπιτζή, Βασιλική
Date Issued
2014-04-08
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Σκοπός της μελέτης αυτής, είναι η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελατών φαρμακευτικής εταιρίας εμπορίας κτηνιατρικών φαρμάκων (και τελικά τις πωλήσεις της), η ανάλυση του μίγματος Marketing καθώς και ο στρατηγικός σχεδιασμός της. Θα πραγματοποιηθεί έρευνα αγοράς, για την διεξαγωγή της οποίας θα χρησιμοποιηθεί δείγμα 250 κτηνιατρείων από Αττική, Θεσσαλονίκη, Πελοπόννησο, Δωδεκάνησα, Κρήτη και Εύβοια. Χρησιμοποιώντας στατιστικές μεθόδους, θα αναλυθούν οι μεταβλητές που μετρούν την ικανοποίηση των κτηνιάτρων (πελατών) στην εταιρία εμπορίας κτηνιατρικών φαρμάκων.
Οι μετρήσεις ικανοποίησης του πελάτη είναι απαραίτητες, αφού αναδεικνύουν πιθανά προβλήματα και αποτελούν βάση ανάπτυξης προγραμμάτων ανάκτησης χαμένων πελατών. Η ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς των πελατών, η τμηματοποίηση της αγοράς όπου διαπιστώνονται οι ευκαιρίες της αγοράς κ σχεδιάζονται οι στρατηγικές marketing έτσι ώστε να επιτυγχάνεται το μεγαλύτερο δυνατό αποτέλεσμα κ να παρέχεται υψηλότερη ικανοποίηση στους πελάτες της (και άρα αύξηση του συνολικού κέρδους της επιχείρησης τελικά), οι στρατηγικές διαφοροποίησης (τοποθέτησης) των προϊόντων σε σχέση με τον ανταγωνισμό, η τιμολογιακή πολιτική της επιχείρησης, η επιλογή και διαχείριση των μεσαζόντων, τα μέσα επικοινωνίας προώθησης αυτών αλλά και η σωστή οργάνωση και συντονισμός όλων των παραπάνω ενεργειών μπορούν να οδηγήσουν σε βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μία ανταγωνιστική αγορά και στην μεγιστοποίηση της ικανοποίησης του πελάτη της επιχείρησης και άρα της κερδοφορίας της.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
80 σ. πιν., 30 εκ.
Subjects

Ικανοποίηση πελατών

Customer satisfaction...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2014-00178.pdf

Size

2.91 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):b9f449573625d012aefe26a03dd3b8f4

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly