Πώς τα νέα μέσα δικτύωσης επηρεάζουν την επιτυχία των επιχειρήσεων
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2014-06-27Συγγραφέας
Αποστολίδου, Ζωή
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της συμβολής των νέων
μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως προς την επιτυχία των επιχειρήσεων. Αρχικά
προβαίνουμε στην καταγραφή και ανάλυση των χαρακτηριστικών στοιχείων του
διαδικτύου. Ακολουθεί, περαιτέρω παρουσίαση τις εννοιολογικές προσεγγίσεις του
διαδικτυακού μάρκετινγκ που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις. Στη συνέχεια
παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά των social media και κατά πόσο συμβάλλουν
στην επίτευξη του μάρκετινγκ των προϊόντων και των υπηρεσιών των επιχειρήσεων.
Παρακάτω προβαίνουμε σε προσωπική εκτίμηση μίας συγκεκριμένης επιχειρήσεως
στο δίκτυο επικοινωνίας και τη σχέση του με τα social media. Αυτό που επιχειρείται
να προσδιοριστεί είναι το πόσο μεγάλο ρόλο παίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
στην κατάκτηση των στόχων της εταιρείας.
Για την επίτευξη της συγκεκριμένης μελέτης πραγματοποιήθηκε έρευνα
μέσω της έντυπης και διαδικτυακής βιβλιογραφίας με σκοπό την συγκέντρωση των
απαιτούμενων στοιχείων. Κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην εκπόνηση της έρευνας
βοήθησαν τα στοιχεία που αποκομίσαμε από την ξενόγλωσση βιβλιογραφία.