Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηλάκος, Θανάσης
dc.contributor.authorΑντωνίου, Χριστίνα
dc.contributor.otherAntoniou, Christina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-06-23
dc.date.accessioned2014-06-23T10:21:20Z
dc.date.available2014-06-23T10:21:20Z
dc.date.copyright2014-05
dc.date.issued2014-06-23
dc.identifier.otherΠΛΗ/2014/00123el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1511
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ Ιταλίδα παιδαγωγός Maria Montessori δημιούργησε στις αρχές του 20ου αυώνα ένα πρόγραμμα προσχολικής ηλικίας που είναι γνωστό ως Μοντεσσοριανή μέθοδος και ενα επιστημονικά σχεδιασμένο υλικό για την διδασκαλια σε πολλούς τομείς της γνώσης (όπως μαθηματικά, γλώσσα κ.α). Τα υλικά των μαθηματικών στην Μοντεσσοριανή Αγωγή έχουν στόχο τη διδασκαλία της γραφής, της ανάγνωσης των ήχων, των αριθμών, την εκμάθηση των αριθμών και του δεκαδικού συστήματος, την μελέτη των μεγεθών, των ποσοτήτων και των διαστάσεων. Η διατριβή έχει σκοπό να διερευνήσει σε ποιό βαθμό μπορούμς να αξιοποιήσουμε το ψηφιακό υλικό για να καλλιεργήσουμε ανάλογες δεξιότητες όπως με το φυσικό υλικό. Το μοντεσσοριανό παιδαγωγικό υλικόμπορούμε να το συναντήσουμε και σε ψηφιακή μορφή. Υπάρχουν εφαρμογές (Montessori Apps) που σχεδιάστηκαν για φορητές συσκευές όπως Ipad, Iphone, οι οποίες είναι εμπνευσμένες απο το διάσημο Μοντεσσοριανό Υλικό ώστε να μοιάζουν με το φυσικό Μοβτεσσοριανό υλικό. Σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής είναι η σχεδίαση και πραγματοποίηση ενός πειράματος σε πραγματικές συνθήκες για να παρατηρήσουμε το παιδί στο περιβάλλον του ψηφιακού υλικού-MonteCalc και να περιγράψουμε ποια είναι η θέση των ψηφιακών υλικών στην Μοντεσσοριανή τάξη, Η μεταπτυχιακή διατριβή ακολούθησς μια ποιότική προσέγγιση. Στο πείραμα συμμετείχαν έξι προνήπια (τέσσερα αγόρια και δυο κορίτσια) και έξι νήπια (τέσσερα και δυο κορίτσια). Τα παιδιά δεν χρησιμοποιούν στην τάξη το φυσικό υλικό Αριθμητήριο όπως επίσης και το ψηφιακό υλικό MonteCalc. Το αποτέλεσμα της ενσωμάτωσης ενός Montessori App εξαρτώνται απο τον τρόπο χρήσης του ψηφιακού υλικού στην τάξη, απο την ηλικία και απο το στάδιο μάθησης (συγκεκριμένο, συμβολικό, αφηρημένο).el_GR
dc.format.extentvi, 82 σ., εικ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectMontessori Mariael_GR
dc.subjectMonteCalcel_GR
dc.subjectΜοντεσσοριανή μέθοδοςel_GR
dc.subjectMontessori methodel_GR
dc.titleΨηφιακός κόσμος και Μοντεσσοριανή αγωγήel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractMaria Montessori was an Italian educator, who created a preschool program in early 20th century best known as Montessori Method and a scientifically designed material for teaching in many areas of knowledge (such as mathematics, language, etc.).The materials of mathematics in Montessori Education aimed at teaching writing, reading sounds of numbers, learning numbers and decimal system, the study sizes, quantities and dimensions. The thesis aims at exploring to what extend we can utilize digital material in order to cultivate skills such as the ones we have with the natural material. The Montessori pedagogical material can be found in digital form. There are applications (Montessori Apps) designed for portable devices as iPad and iphone. These Apps are inspired by the famous Montessori material so that they resemble natural montessori material. The purpose of the thesis is to design and carry out an experiment in real conditions in order that we observe the child in the digital environment-Monte Calc and describe what the position of digital material in montessori program is. The thesis followed an approach according the quality. In the experiment participated six preschool children (four boys and two girls) and six infants (four boys and two girls). The children do not use natural material – Abacus as well as digital material - MonteCalc. The results of integrating digital material (Montessori Apps) depends on the use of this material in classroom, on the age and on the stage of learning (concrete, symbolic, abstract).el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record