dc.contributor.advisor | Χατζηλάκος, Θανάσης | |
dc.contributor.author | Αντωνίου, Χριστίνα | |
dc.contributor.other | Antoniou, Christina | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2014-06-23 | |
dc.date.accessioned | 2014-06-23T10:21:20Z | |
dc.date.available | 2014-06-23T10:21:20Z | |
dc.date.copyright | 2014-05 | |
dc.date.issued | 2014-06-23 | |
dc.identifier.other | ΠΛΗ/2014/00123 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1511 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η Ιταλίδα παιδαγωγός Maria Montessori δημιούργησε στις αρχές του 20ου αυώνα ένα πρόγραμμα προσχολικής ηλικίας που είναι γνωστό ως Μοντεσσοριανή μέθοδος και ενα επιστημονικά σχεδιασμένο υλικό για την διδασκαλια σε πολλούς τομείς της γνώσης (όπως μαθηματικά, γλώσσα κ.α). Τα υλικά των μαθηματικών στην Μοντεσσοριανή Αγωγή έχουν στόχο τη διδασκαλία της γραφής, της ανάγνωσης των ήχων, των αριθμών, την εκμάθηση των αριθμών και του δεκαδικού συστήματος, την μελέτη των μεγεθών, των ποσοτήτων και των διαστάσεων. Η διατριβή έχει σκοπό να διερευνήσει σε ποιό βαθμό μπορούμς να αξιοποιήσουμε το ψηφιακό υλικό για να καλλιεργήσουμε ανάλογες δεξιότητες όπως με το φυσικό υλικό. Το μοντεσσοριανό παιδαγωγικό υλικόμπορούμε να το συναντήσουμε και σε ψηφιακή μορφή. Υπάρχουν εφαρμογές (Montessori Apps) που σχεδιάστηκαν για φορητές συσκευές όπως Ipad, Iphone, οι οποίες είναι εμπνευσμένες απο το διάσημο Μοντεσσοριανό Υλικό ώστε να μοιάζουν με το φυσικό Μοβτεσσοριανό υλικό. Σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής είναι η σχεδίαση και πραγματοποίηση ενός πειράματος σε πραγματικές συνθήκες για να παρατηρήσουμε το παιδί στο περιβάλλον του ψηφιακού υλικού-MonteCalc και να περιγράψουμε ποια είναι η θέση των ψηφιακών υλικών στην Μοντεσσοριανή τάξη, Η μεταπτυχιακή διατριβή ακολούθησς μια ποιότική προσέγγιση. Στο πείραμα συμμετείχαν έξι προνήπια (τέσσερα αγόρια και δυο κορίτσια) και έξι νήπια (τέσσερα και δυο κορίτσια). Τα παιδιά δεν χρησιμοποιούν στην τάξη το φυσικό υλικό Αριθμητήριο όπως επίσης και το ψηφιακό υλικό MonteCalc. Το αποτέλεσμα της ενσωμάτωσης ενός Montessori App εξαρτώνται απο τον τρόπο χρήσης του ψηφιακού υλικού στην τάξη, απο την ηλικία και απο το στάδιο μάθησης (συγκεκριμένο, συμβολικό, αφηρημένο). | el_GR |
dc.format.extent | vi, 82 σ., εικ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Montessori Maria | el_GR |
dc.subject | MonteCalc | el_GR |
dc.subject | Μοντεσσοριανή μέθοδος | el_GR |
dc.subject | Montessori method | el_GR |
dc.title | Ψηφιακός κόσμος και Μοντεσσοριανή αγωγή | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Maria Montessori was an Italian educator, who created a preschool program in early 20th century best known as Montessori Method and a scientifically designed material for teaching in many areas of knowledge (such as mathematics, language, etc.).The materials of mathematics in Montessori Education aimed at teaching writing, reading sounds of numbers, learning numbers and decimal system, the study sizes, quantities and dimensions. The thesis aims at exploring to what extend we can utilize digital material in order to cultivate skills such as the ones we have with the natural material. The Montessori pedagogical material can be found in digital form. There are applications (Montessori Apps) designed for portable devices as iPad and iphone. These Apps are inspired by the famous Montessori material so that they resemble natural montessori material. The purpose of the thesis is to design and carry out an experiment in real conditions in order that we observe the child in the digital environment-Monte Calc and describe what the position of digital material in montessori program is. The thesis followed an approach according the quality. In the experiment participated six preschool children (four boys and two girls) and six infants (four boys and two girls). The children do not use natural material – Abacus as well as digital material - MonteCalc. The results of integrating digital material (Montessori Apps) depends on the use of this material in classroom, on the age and on the stage of learning (concrete, symbolic, abstract). | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |