Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑστερίου, Δημήτριος
dc.contributor.authorΦραγκουλόπουλος, Εμμανουήλ
dc.contributor.otherFragkoulopoulos, Emmanouil
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-04-07
dc.date.accessioned2014-04-08T08:08:14Z
dc.date.available2014-04-08T08:08:14Z
dc.date.copyright2014-01
dc.date.issued2014-04-08
dc.identifier.otherMBA/2014/00185el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1498
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΈνας ιστότοπος έχει γίνει μια από τις υψηλότερες προτεραιότητες για μια επιχείρηση καθώς έχει αναδειχθεί σε ένα σημαντικό εργαλείο ανταγωνισμού και αναγνώρισης. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, ο ιστότοπος είναι η μόνη πηγή εσόδων για μια επιχείρηση καθώς τα ηλεκτρονικά καταστήματα συχνά αποδεικνύονται πιο κερδοφόρα σε σύγκριση με τα παραδοσιακά. Η γνώση του τι μπορεί να οδηγήσει ή να αποτρέψει τον επισκέπτη στο να χρησιμοποιήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα παραμένει ένα σημαντικό ερώτημα για πολλούς επαγγελματίες, τόσο για εκείνους που καθορίζουν τη στρατηγική και το μάρκετινγκ μιας επιχείρησης όσο και για εκείνους που υλοποιούν ηλεκτρονικά καταστήματα μέσω μοντέρνων ηλεκτρονικών πλατφορμών. Η ευχρηστία, η χρηστικότητα και η αισθητική έχουν αποκτήσει ένα κεντρικό ρόλο αναφορικά με την ποιότητα ενός ιστοχώρου. Ποιες είναι όμως οι παράμετροι που οδηγούν τους χρήστες στην πραγματική χρήση; Η πραγματική χρήση εξαρτάται από τη στάση που έχει ο χρήστης για να εκμεταλλευτεί τα χαρακτηριστικά του ιστοτόπου. Επιπλέον, η στάση εξαρτάται από τους παρακάτω παράγοντες:  Ευκολία  Χρησιμότητα  Ευχαρίστηση  Ελκυστικότητα Στην ερευνά μας μελετούμε τους παράγοντες αυτούς και τη συσχέτισή τους με τη συμπεριφορά του επισκέπτη. Ο στόχος μας είναι να επιβεβαιώσουμε ή να καταρρίψουμε κάποιες κοινές υποθέσεις σχετικά μεξ τη συμπεριφορά του καταναλωτή και να βρούμε τι έχει σημασία για αυτόν ώστε να χρησιμοποιήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο. Για να μελετήσουμε τη συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο Διαδίκτυο, επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε το Μοντέλο Αποδοχής Τεχνολογίας.el_GR
dc.format.extent76 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjecte-commerceel_GR
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel_GR
dc.titleΗ χρήση του διαδικτύου για αγορές προϊόντων: προσδιοριστικοί παράγοντες και ανάλυση της συμπεριφοράς του έλληνα καταναλωτήel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractA website has become one of the highest priorities for a business as it has proven an important competitive and identification tool. Ιn some cases the website is the only the source of income for a business as electronic shops have been proven more profitable compared to the traditional ones. The knowledge of what can lead the visitor to use or skip an e-shop remains an important question for many professionals, from the ones that define the strategy and the marketing of a business as well as for the ones who implement eshops via modern electronic platforms. Usability, functionality and aesthetics have gained an important role concerning the quality of a website. What are the parameters that will guide the users of a website to its actual usage? The actual usage depends on the intention of the visitor to use the features of a website. Furthermore, the intention depends on the following factors:  Ease of Usage  Usefulness  Pleasure  Attractiveness At our research we study the above factors and their correlation with the behaviour of the visitor. Our goal is to confirm or reject some common hypothesis regarding the visitor’s behavior and find out what matters for her/him in order to use e-commerce. In order to study the behavior of the Greek consumer at the Internet, we have selected the Technology Acceptance Model.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής