Show simple item record

dc.contributor.advisorΚουντούρη, Φοίβη
dc.contributor.authorΓεωργίου, Ξένια
dc.contributor.otherGeorgiou, Xenia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-04-07
dc.date.accessioned2014-04-08T08:01:18Z
dc.date.available2014-04-08T08:01:18Z
dc.date.copyright2013-12
dc.date.issued2014-04-08
dc.identifier.otherMBA/2013/00180el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1491
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractH εφαρμογή του collective business Model στις Κυπριακές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών: ανάγκη για διαδικτύωση, οικονομική, πολιτική και φιλοσοφική αναδιοργάνωση για την λειτουργία στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης. Τα τελευταία πέντε χρόνια πολλοί παροχείς σχεδιαστικών υπηρεσιών αντιμετωπίζουν μεγάλη πρόκληση στην κερδοφόρα λειτουργία τους στην Κύπρο και σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση βρίσκονται οι αυτοεργοδοτούμενοι επαγγελματίες των κλάδων. Οι ραγδαίες αλλαγές στο οικονομικό περιβάλλον της Κύπρου από την επίδραση της Διεθνούς Χρηματοπιστωτικής Κρίσης του 2007 επηρέασαν τραπεζικούς οργανισμούς, πολίτες, επιχειρήσεις, εισαγωγείς, εξαγωγείς και επενδυτές σε τέτοιο βαθμό που η ανεργία στην Κύπρο έχει φτάσει σε πρωτοφανές επίπεδο. Η μόνη λύση που έχουν οι επιχειρήσεις αλλά και οι ελεύθεροι επαγγελματίες είναι να προσαρμοστούν στην νέα κατάσταση ή ιδανικότερα, να εξελιχθούν σε νέες μορφές οργανισμών που εκμεταλλεύονται τη συλλογική γνώση και εστιάζονται στη συνεχή μάθηση με σκοπό τη βελτίωση της διαδικασίας παραγωγής και της ποιότητας του προϊόντος ώστε να πετύχουν εξαγωγή του στην υπόλοιπη Ευρώπη. Η βιβλιογραφία όλο και περισσότερο υποστηρίζει το μοντέλο του συνεργατισμού ή αλλιώς συλλογισμού, ως τον πλέον κατάλληλο τρόπο λειτουργίας αυτοεργοδοτούμενων υπαλλήλων αλλά και μικρο-μεσαίων επιχειρήσεων που αναγκάζονται να λειτουργούν σε εποχές στενότητας πόρων υπό τη συνεχή πίεση για μείωση του κόστους παραγωγής. Παράλληλα, η εκτεταμένη πλέον χρήση του internet από επιχειρήσεις και ιδιώτες επιτρέπει την συνεύρεση επαγγελματιών με πιθανούς πελάτες από όλο τον κόσμο, συντονισμό των εργασιών και διαχείριση των πληρωμών μέσα από διαδικτυακές εφαρμογές και έτσι το μοντέλο του συνεταιρισμού για την παροχή υπηρεσιών φαίνεται να είναι πιο προσιτό από ποτέ άλλοτε. Το σύγχρονο περιβάλλον καλεί τις επιχειρήσεις να δράσουν με ολοένα και χαμηλότερο κόστος. Το μοντέλο του συνεταιρισμού μπορεί με τη σωστή εφαρμογή του να ωφελήσει τους ανεξάρτητους επαγγελματίες παροχής γραφικών υπηρεσιών ώστε οι υπηρεσίες αυτές μέσα από το internet να γίνουν ένα ουσιαστικό κυπριακό προϊόν εξαγωγής στην παγκόσμια αγορά. O σκοπός αυτής της διατριβής είναι να διερευνηθεί το κατά πόσον ο συλλογισμός εφαρμόζεται ή μπορεί να εφαρμοστεί με επιτυχία μεταξύ των κύπριων ανεξάρτητων παροχέων υπηρεσιών, όχι μόνο σε επίπεδο επιχειρησιακής λειτουργίας αλλά και ως φιλοσοφία. Αποσκοπεί επίσης στο να εντοπίσει τις σημαντικότερες διαφορές μεταξύ της λειτουργίας και της κερδοφορίας των κυπριακών συλλογισμών γραφικών υπηρεσιών σε σχέση με συλλογισμούς του εξωτερικού και να διερευνηθούν τα αίτια των διαφορών που δύναται να εντοπιστούν. Διερευνάται επίσης η φιλοσοφία πίσω από το επιχειρησιακό μοντέλο του συνεταιρισμού και σε ποιο βαθμό αυτή εφαρμόζεται από τους τοπικούς και διεθνείς συνεργατισμούς. Τα αποτελέσματα θα βοηθήσουν στην κατανόηση της πιο αποτελεσματικής επιχειρηματικής πρακτικής όσον αφορά την εφαρμογή τιμολογιακών πολιτικών, την εκπαίδευση των μελών και την ικανότητα εστίασης των προσπαθειών σε έναν συλλογικό στόχο για την επιτυχία της κερδοφορίας.el_GR
dc.format.extent50 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectCollective Business Modelel_GR
dc.subjectCollective Business Model -- Κυπριακές επιχειρήσειςel_GR
dc.titleΗ εφαρμογή του Collective Business Model στις Κυπριακές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών: ανάγκη για διαδικτύωση, οικονομική, πολιτική και φιλοσοφική αναδιοργάνωση για την λειτουργία στα πλαίσια της οικονομικής κρίσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe collective business model as it is applied by cypriot design service providers in Cyprus and abroad. The need for networking, financial, political and philosophical reconstruction for successful operation under the financial crisis. Over the past five years many graphic design service providers have been faced with unprecedented challenges as they strived to operate in the Cypriot market and the selfemployed professionals of the trades found themselves in the most difficult situation of all. The rapid decline of the Cypriot economy and the effects of the Global Financial Crisis of 2007 on the greater environment have affected the operations of banks, citizens, businesses, importers, exporters and investors to such a degree that Cyprus is now facing extreme numbers in unemployment rates and drop of sales. The only option businesses and freelance professionals alike have is to adjust to the new situation or, ideally, to evolve into new forms of organizations who gather and make use of collective knowledge and constant learning strategies in order to improve their product's production and quality and therefore be able to export it into the greater European market. Articles and studies seem to support the notion that the collective business model is among the most efficient ways for self-employed professionals and small businesses to operate under tight financial limits, by forming collaborations in pursuit of common goals and lower production costs. At the same time, the use of the internet has become common practice amongst business owners and service providers. This simple factor allows more professional networking opportunities with clients all over the world and it brings to professionals tools in the form of software and browser-based applications in order to coordinate projects, handle payments and sort out disputes, essentially making the application of the collective business model for providing services more approachable than ever. The modern environment calls for businesses to operate with lesser costs. The collective business model can, if applied correctly, aid the self-employed graphic designers to make their product available in the global market via the internet. This thesis hopes to investigate just how much the collective business model is, or how much it can be applied between freelance Cypriot graphic designers to a degree of success, not just on a business operational level but also on the success in transmitting and embracing the collective philosophy amongst the members. It also strives to recognize the major differences between the operation and profitability of Cypriot design collectives as compared to collectives operating abroad and to investigate the reasons behind any differences. The philosophy behind the collective business model is explored through articles and publications and the degree to which that philosophy is applied by the local and foreign design collectives is analysed. The results could help us understand the most effective business practice when applying operational and financial policies, when training, informing and supporting the collective's members and when cultivating the collective philosophy in the group to achieve focus on a common goal and synergy to achieve profitability.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record