Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η εφαρμογή του Collective Business Model στις Κυπριακές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών: ανάγκη για διαδικτύωση, οικονομική, πολιτική και φιλοσοφική αναδιοργάνωση για την λειτουργία στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2013-00180.pdf (4.506Mb)
    Date
    2014-04-08
    Author
    Γεωργίου, Ξένια
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    H εφαρμογή του collective business Model στις Κυπριακές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών: ανάγκη για διαδικτύωση, οικονομική, πολιτική και φιλοσοφική αναδιοργάνωση για την λειτουργία στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης. Τα τελευταία πέντε χρόνια πολλοί παροχείς σχεδιαστικών υπηρεσιών αντιμετωπίζουν μεγάλη πρόκληση στην κερδοφόρα λειτουργία τους στην Κύπρο και σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση βρίσκονται οι αυτοεργοδοτούμενοι επαγγελματίες των κλάδων. Οι ραγδαίες αλλαγές στο οικονομικό περιβάλλον της Κύπρου από την επίδραση της Διεθνούς Χρηματοπιστωτικής Κρίσης του 2007 επηρέασαν τραπεζικούς οργανισμούς, πολίτες, επιχειρήσεις, εισαγωγείς, εξαγωγείς και επενδυτές σε τέτοιο βαθμό που η ανεργία στην Κύπρο έχει φτάσει σε πρωτοφανές επίπεδο. Η μόνη λύση που έχουν οι επιχειρήσεις αλλά και οι ελεύθεροι επαγγελματίες είναι να προσαρμοστούν στην νέα κατάσταση ή ιδανικότερα, να εξελιχθούν σε νέες μορφές οργανισμών που εκμεταλλεύονται τη συλλογική γνώση και εστιάζονται στη συνεχή μάθηση με σκοπό τη βελτίωση της διαδικασίας παραγωγής και της ποιότητας του προϊόντος ώστε να πετύχουν εξαγωγή του στην υπόλοιπη Ευρώπη. Η βιβλιογραφία όλο και περισσότερο υποστηρίζει το μοντέλο του συνεργατισμού ή αλλιώς συλλογισμού, ως τον πλέον κατάλληλο τρόπο λειτουργίας αυτοεργοδοτούμενων υπαλλήλων αλλά και μικρο-μεσαίων επιχειρήσεων που αναγκάζονται να λειτουργούν σε εποχές στενότητας πόρων υπό τη συνεχή πίεση για μείωση του κόστους παραγωγής. Παράλληλα, η εκτεταμένη πλέον χρήση του internet από επιχειρήσεις και ιδιώτες επιτρέπει την συνεύρεση επαγγελματιών με πιθανούς πελάτες από όλο τον κόσμο, συντονισμό των εργασιών και διαχείριση των πληρωμών μέσα από διαδικτυακές εφαρμογές και έτσι το μοντέλο του συνεταιρισμού για την παροχή υπηρεσιών φαίνεται να είναι πιο προσιτό από ποτέ άλλοτε. Το σύγχρονο περιβάλλον καλεί τις επιχειρήσεις να δράσουν με ολοένα και χαμηλότερο κόστος. Το μοντέλο του συνεταιρισμού μπορεί με τη σωστή εφαρμογή του να ωφελήσει τους ανεξάρτητους επαγγελματίες παροχής γραφικών υπηρεσιών ώστε οι υπηρεσίες αυτές μέσα από το internet να γίνουν ένα ουσιαστικό κυπριακό προϊόν εξαγωγής στην παγκόσμια αγορά. O σκοπός αυτής της διατριβής είναι να διερευνηθεί το κατά πόσον ο συλλογισμός εφαρμόζεται ή μπορεί να εφαρμοστεί με επιτυχία μεταξύ των κύπριων ανεξάρτητων παροχέων υπηρεσιών, όχι μόνο σε επίπεδο επιχειρησιακής λειτουργίας αλλά και ως φιλοσοφία. Αποσκοπεί επίσης στο να εντοπίσει τις σημαντικότερες διαφορές μεταξύ της λειτουργίας και της κερδοφορίας των κυπριακών συλλογισμών γραφικών υπηρεσιών σε σχέση με συλλογισμούς του εξωτερικού και να διερευνηθούν τα αίτια των διαφορών που δύναται να εντοπιστούν. Διερευνάται επίσης η φιλοσοφία πίσω από το επιχειρησιακό μοντέλο του συνεταιρισμού και σε ποιο βαθμό αυτή εφαρμόζεται από τους τοπικούς και διεθνείς συνεργατισμούς. Τα αποτελέσματα θα βοηθήσουν στην κατανόηση της πιο αποτελεσματικής επιχειρηματικής πρακτικής όσον αφορά την εφαρμογή τιμολογιακών πολιτικών, την εκπαίδευση των μελών και την ικανότητα εστίασης των προσπαθειών σε έναν συλλογικό στόχο για την επιτυχία της κερδοφορίας.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1491
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013