Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταθακόπουλος, Βλάσης
dc.contributor.authorΑγρογιαννη, Ελένη
dc.contributor.otherAgrogianni, Eleni
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-04-07
dc.date.accessioned2014-04-08T07:58:57Z
dc.date.available2014-04-08T07:58:57Z
dc.date.copyright2014-01
dc.date.issued2014-04-08
dc.identifier.otherMBA/2014/00182el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1489
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπέςel_GR
dc.description.abstractΣτην παρούσα διατριβή αναλύεται η σημασία του διαδικτυακού μάρκετινγκ και της σχέσης που έχει στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, οι οποίοι πραγματοποιούν αγορές μέσω του διαδικτύου. Οι κυριότεροι άξονες επικεντρώνονται στην παρουσίαση του διαδικτυακού μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού επιχειρείν, στην ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς στο διαδίκτυο, των παραγόντων που την επηρεάζουν, του μεγέθους της on-line αγοράς, του προφίλ των on-line καταναλωτών, των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων από τις on-line αγορές για τον καταναλωτή. Ωστόσο, το ερευνητικό μέρος εστιάζει στην μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των καταναλωτών, που πραγματοποιούν on-line αγορές, την διερεύνηση των έξι παραγόντων που προσδιορίζουν την ικανοποίηση των καταναλωτών (την άνεση αγοράς, τις εκπτώσεις και τις καλύτερες τιμές, τη διαθεσιμότητα του προϊόντος, τις συνθήκες της αγοράς, την εμπειρία από το ηλεκτρονικό εμπόριο και τον ενθουσιασμό με το ηλεκτρονικό εμπόριο) καθώς και των τριών συνεπειών της ικανοποίησης αυτής (την διάδοση χρήσης, την τάση αγοράς και την εμπιστοσύνη). Για τους σκοπούς της έρευνας αναπτύχθηκε το θεωρητικό μοντέλο έρευνας που περιλαμβάνει τόσο τους έξι παράγοντες όσο και τις τρεις συνέπειες που προαναφέραμε και εξετάσθηκαν εννέα ερευνητικές υποθέσεις. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας αποδεικνύεται ότι, οι πιο σημαντικοί (στατιστικά) παράγοντες από τους προαναφερθέντες είναι οι τιμές και η εμπειρία. Όσο περισσότερο ικανοποιημένοι είναι οι καταναλωτές από τις on-line αγορές τόσο περισσότερο θα διαδώσουν από στόμα σε στόμα τη θετική τους εμπειρία (διάδοση), θα αγοράσουν ξανά (τάση αγοράς) και θα αυξηθεί η εμπιστοσύνη τους για τις on-line αγορές. Αυτό προκύπτει άλλωστε και από τα αποτελέσματα της έρευνας σύμφωνα με τα οποία η πλειοψηφία των ερωτηθέντων δηλώνει ότι είναι από ικανοποιημένοι έως πάρα πολύ ικανοποιημένοι από την χρήση του διαδικτύου για on-line αγορές.el_GR
dc.format.extent85 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση καταναλωτών -- On-line αγορέςel_GR
dc.subjectConsumer satisfaction -- On-line purchasesel_GR
dc.titleΜέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των καταναλωτών που πραγματοποιούν on-line αγορέςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present dissertation analyses the importance of internet marketing and its role on forming consumer behavior with relation to internet purchases. The main focus is on presenting internet marketing and electronic trade, on analyzing internet consumer behavior and the factors affecting it, the size of the on-line market, the profile of on-line consumers, the comparative advantages and the disadvantages of on-line purchases for the consumer. The research section focuses on measuring the degree of consumer satisfaction from on-line purchases, on investigating the six factors determining internet consumer satisfaction (purchase convenience, discounts and low prices, product availability, market conditions, experience on and enthusiasm for electronic trade), as well as three consequences of satisfactions (diffusion of use, market trend and confidence). A theoretical research model was developed for the purpose of this research, incorporating the six factors and the three consequences mentioned above, while nine research questions were examined. According to the results of the research, price and experience are demonstrated to be the most statistically significant factors. As mush satisfied the consumers from the on-line shopping are so will they spread from mouth to mouth their positive experience (diffusion of use), they will buy again (market tendency ) and their trust for the on-line shopping will increase. This is verified by the research results, according to which, the majority of respondents state that they are satisfied or very satisfied from the use of internet for on-line purchases.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record