Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των καταναλωτών που πραγματοποιούν on-line αγορές

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2014-00182.pdf (1.421Mb)
    Date
    2014-04-08
    Author
    Αγρογιαννη, Ελένη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στην παρούσα διατριβή αναλύεται η σημασία του διαδικτυακού μάρκετινγκ και της σχέσης που έχει στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, οι οποίοι πραγματοποιούν αγορές μέσω του διαδικτύου. Οι κυριότεροι άξονες επικεντρώνονται στην παρουσίαση του διαδικτυακού μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού επιχειρείν, στην ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς στο διαδίκτυο, των παραγόντων που την επηρεάζουν, του μεγέθους της on-line αγοράς, του προφίλ των on-line καταναλωτών, των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων από τις on-line αγορές για τον καταναλωτή. Ωστόσο, το ερευνητικό μέρος εστιάζει στην μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των καταναλωτών, που πραγματοποιούν on-line αγορές, την διερεύνηση των έξι παραγόντων που προσδιορίζουν την ικανοποίηση των καταναλωτών (την άνεση αγοράς, τις εκπτώσεις και τις καλύτερες τιμές, τη διαθεσιμότητα του προϊόντος, τις συνθήκες της αγοράς, την εμπειρία από το ηλεκτρονικό εμπόριο και τον ενθουσιασμό με το ηλεκτρονικό εμπόριο) καθώς και των τριών συνεπειών της ικανοποίησης αυτής (την διάδοση χρήσης, την τάση αγοράς και την εμπιστοσύνη). Για τους σκοπούς της έρευνας αναπτύχθηκε το θεωρητικό μοντέλο έρευνας που περιλαμβάνει τόσο τους έξι παράγοντες όσο και τις τρεις συνέπειες που προαναφέραμε και εξετάσθηκαν εννέα ερευνητικές υποθέσεις. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας αποδεικνύεται ότι, οι πιο σημαντικοί (στατιστικά) παράγοντες από τους προαναφερθέντες είναι οι τιμές και η εμπειρία. Όσο περισσότερο ικανοποιημένοι είναι οι καταναλωτές από τις on-line αγορές τόσο περισσότερο θα διαδώσουν από στόμα σε στόμα τη θετική τους εμπειρία (διάδοση), θα αγοράσουν ξανά (τάση αγοράς) και θα αυξηθεί η εμπιστοσύνη τους για τις on-line αγορές. Αυτό προκύπτει άλλωστε και από τα αποτελέσματα της έρευνας σύμφωνα με τα οποία η πλειοψηφία των ερωτηθέντων δηλώνει ότι είναι από ικανοποιημένοι έως πάρα πολύ ικανοποιημένοι από την χρήση του διαδικτύου για on-line αγορές.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1489
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013