Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Η συμπεριφορά της κύπριας καταναλώτριας στα προϊόντα πολυτελείας
 
  • Details
Options

Η συμπεριφορά της κύπριας καταναλώτριας στα προϊόντα πολυτελείας

Author(s)
Παπαδοπούλου, Αθηνά
Date Issued
2013-08-01
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η μελέτη έχει ως στόχο να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο η Κύπρια Γυναίκα αντιλαμβάνεται την έννοια της πολυτέλειας και των πολυτελών προϊόντων, καθώς επίσης και τα κίνητρα που βρίσκονται πίσω από την αγορά και κατανάλωση των προϊόντων πολυτελείας. Σύμφωνα με την έρευνα οι Κύπριες καταναλώτριες αντιλαμβάνονται την πολυτέλεια ως κάτι επιλεκτικό, με καλύτερη ποιότητα το οποίο φανερώνει πλούτο. Η συχνότητα αγοράς των προϊόντων πολυτελείας συμβάλλει σημαντικά στην αντίληψη των καταναλωτών για την πολυτέλεια. Περαιτέρω, η έρευνα κατέδειξε ότι οι Κύπριες καταναλώτριες αγοράζουν προϊόντα πολυτελείας για λόγους όπως η επιδεικτική κατανάλωση, η μοναδικότητα, η ένταξη σε μια κοινωνική ομάδα, η ηδονή και η ποιότητα.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
89 σ. πιν., 30 εκ.
Subjects

Αγορά προϊόντων πολυτ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΜΒΑ-2013-00085.pdf

Size

1.23 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):a1940a3a15ecb89da0b108f8a7aad949

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly