Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στο δημόσιο τομέα
 
  • Details
Options

Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στο δημόσιο τομέα

Author(s)
Παπίλαρι, Ελένη
Date Issued
2013-08-01
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Σε ένα περιβάλλον συνεχώς εξελισσόμενο, η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών αποτελεί βασικό παράγοντα για την επιβίωση όχι μόνο των οργανισμών του ιδιωτικού αλλά και των υπηρεσιών του δημοσίου τομέα. Οι κυβερνητικές οργανώσεις καταβάλλουν καθημερινά προσπάθειες προκειμένου να βελτιώσουν και να εκσυγχρονίσουν την Δημόσια Διοίκηση. Η κατάσταση όμως που επικρατεί στις περισσότερες δημόσιες υπηρεσίες ανατρέπει τις υποσχέσεις της Πολιτείας για βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, πάταξη της γραφειοκρατίας, διαφάνεια κ.λπ.
Το 2001 λειτούργησαν τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών για να ανατρέψουν τα μέχρι τότε δεδομένα.
Η παρούσα διπλωματική έχει ως σκοπό την καταγραφή των απόψεων των πολιτών για την ποιότητα των υπηρεσιών που τους παρέχουν γενικά τα ΚΕΠ και ειδικότερα το ΚΕΠ Δ.Ε. Νέας Αλικαρνασσού. Για τον λόγο αυτό διεξαγάγαμε έρευνα, μέσω της οποίας έγινε προσδιορισμός του επιπέδου ικανοποίησης των πολιτών από τις υπηρεσίες που τους παρέχει το συγκεκριμένο ΚΕΠ. Η έρευνα αυτή στηρίζεται στην ανάλυση και επεξεργασία 115 ερωτηματολογίων τα οποία συμπλήρωσαν πολίτες που προσέρχονται στο εν λόγω ΚΕΠ προκειμένου να εξυπηρετηθούν.
Μέσα από την έρευνα καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των πολιτών που συμμετείχε είναι ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες που τους παρέχει το εν λόγω ΚΕΠ. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα συμβάλλουν στην λήψη των κατάλληλων μέτρων για την παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών στον πολίτη.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
148 σ. πιν., 30 εκ.
Subjects

Ποιότητα υπηρεσιών --...

Quality of services -...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2013-00061.pdf

Size

3.4 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):4b12f43a8e6dfb88c9a9d9a8b31ecec4

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly