Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Οργάνωση και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού στη δημόσια υπηρεσία
 
  • Details
Options

Οργάνωση και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού στη δημόσια υπηρεσία

Author(s)
Χριστοδούλου, Κάλια
Date Issued
2013-07-03
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η Δημόσια Υπηρεσία κάθε δημοκρατικού κράτους είναι επιφορτισμένη με τη δημιουργία προϋποθέσεων ανάπτυξης, παροχή υπηρεσιών και κατάλληλης υποδομής ώστε να εξυπηρετείται με τον καλύτερο τρόπο ο πολίτης στις διάφορες δραστηριότητες του. Η Δημόσια Υπηρεσία αποτελείται από Υπουργεία/Τμήματα/Υπηρεσίες που ασχολούνται με διαφορετικά θέματα και σε αυτά απασχολείται αρμόδιο προσωπικό για το κάθε θέμα. Οι δημόσιοι υπάλληλοι πρέπει να εφαρμόζουν τους νόμους με αμερόληπτο, αντικειμενικό και ορθό τρόπο ώστε να υπάρχει εύρυθμη λειτουργία της Δημόσιας Υπηρεσίας.
Η Δημόσια Υπηρεσία είναι η βάση για την επίτευξη όλων των κοινωνικών στόχων. Είναι υπεύθυνη για τα βοηθήματα που προσφέρει σε αυτούς που τα δικαιούνται και τα έχουν ανάγκη, για ανεύρεση εργασίας στους ανέργους, για την παροχή κατάλληλης παιδείας και ιατρικής περίθαλψης, για την ασφάλεια των πολιτών και γενικότερα για όλα όσα αφορούν οικονομικά, κοινωνικά, πολιτικά και πολιτιστικά θέματα. Η παροχή υπηρεσιών είναι μία από τις βασικές αρμοδιότητες της Δημόσιας Υπηρεσίας και σημαντικό ρόλο έχουν οι δημόσιοι υπάλληλοι έτσι ώστε να γίνει σωστά η εκτέλεση της υπηρεσίας που ενδιαφέρει τον πολίτη.
Αυτή η ερευνητική εργασία παρέχει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση της οργάνωσης και διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού της Δημόσιας Υπηρεσίας. Περιγράφεται η δομή της Δημόσιας Υπηρεσίας, η σημαντικότητα του ανθρώπινου παράγοντα και η διασύνδεσή του με την ποιότητα των δημόσιων υπηρεσιών, η διαδικασία πρόσληψης και τοποθέτησης των δημόσιων υπαλλήλων, η εκπαίδευση, η αξιολόγηση τους και ποια τα αρμόδια Τμήματα που ασχολούνται με τα θέματα που αφορούν το ανθρώπινο δυναμικό.
Η παρούσα μελέτη αναλύει τα αποτελέσματα των συνεντεύξεων της έρευνας που έγινε ανάμεσα στους δημόσιους υπαλλήλους σχετικά με την οργάνωση και διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού στη Δημόσια Υπηρεσία. Μέσα από την έρευνα διαφαίνεται η λειτουργία της κρατικής μηχανής, οι θέσεις και απόψεις των δημοσίων υπαλλήλων όπως και πιθανές ελλείψεις στο σύστημα λειτουργίας του ανθρώπινου δυναμικού. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας και δίδονται απόψεις για πιο αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
131 σ. πιν., 30 εκ.
Subjects

Human Resource Manage...

Οργάνωση και Διοίκηση...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2013-00142.pdf

Size

1.84 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):65ab1c1d20f16f0bc82c5bbc63fe140e

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly