Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαδάκης, Σπυρίδων
dc.contributor.authorΑραπογιάννης, Ευάγγελος
dc.contributor.otherArapogiannis, Evaggelos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-11-28
dc.date.accessioned2013-11-28T08:48:27Z
dc.date.available2013-11-28T08:48:27Z
dc.date.copyright2013-10
dc.date.issued2013-11-28
dc.identifier.otherΠΛΗ/2013/00099el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1437
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι μαθητές μέσα σε μια τάξη γνωρίζουμε ότι διαφέρουν σε δεξιότητες, επιδόσεις, γνώσεις και εμπειρίες, μαθησιακό προφίλ και ενδιαφέροντα. Οι διαφορές αυτές μας οδηγούν στην αλλαγή του τρόπου διδασκαλίας και στην προσπάθεια εφαρμογής της διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Όταν κάνουμε διαφοροποίηση, σκεφτόμαστε την τάξη μας με σεβασμό στις μαθησιακές ανάγκες κάθε μαθητή και σχεδιάζουμε περισσότερες από μια διαφορετικές προσεγγίσεις με στόχο την μεγιστοποίηση της μάθησης. Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής, ήταν η μελέτη κατά πόσο και με ποιο τρόπο η εκπαιδευτική τεχνολογία, μπορεί να βοηθήσει στην εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στη μέση εκπαίδευση. Ειδικότερα οι στόχοι της έρευνας ήταν, α) να διερευνηθούν οι απαιτήσεις της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας για υποστήριξη από Πληροφοριακά Συστήματα. β) αν υπάρχουν Πληροφοριακά Συστήματα που υποστηρίζουν την χρήση Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας. γ) οι ιδιαιτερότητες και τα χαρακτηριστικά του ΟΣΔΜ που διευκολύνει την εφαρμογή της ΔΔ στο μάθημα της Πληροφορικής. Για να απαντηθούν τα ερωτήματα της μεταπτυχιακής διατριβής το σύστημα διαχείρισης μάθησης που χρησιμοποιήθηκε για να διερευνηθεί αν διευκολύνει την διαφοροποιημένη διδασκαλία στο μάθημα της Πληροφορικής ήταν το LAMS. Στην έρευνα συμμετείχαν είκοσι επτά (27) καθηγητές πληροφορικής της περιφερειακής ενότητας Αιτωλοακαρνανίας, οι οποίοι είχαν παρακολουθήσει σεμινάριο για την δημιουργία ηλεκτρονικών φύλλων εργασίας στο σύστημα LAMS. Για την διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ποσοτική και ποιοτική μέθοδος. Η έρευνα αποτελείτε από τρία μέρη. Στα δύο πρώτα με την βοήθεια ερωτηματολογίων διερευνήσαμε α) τις απόψεις - εμπειρίες, αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τη ΔΔ και τα ΣΔΜ και β) εμπειρίες από το σχεδιασμό και χρήση του LAMS για την υποστήριξη ΔΔ. Στο τρίτο μέρος της έρευνας μετά την εγκατάσταση του LAMS σε εργαστήρια πληροφορικής της περιοχής του Αγρινίου και με την συνεργασία των εκπαιδευτικών της τάξης υλοποιήσαμε μια δραστηριότητα του LAMS με σκοπό στη αξιολόγηση των χαρακτηριστικών και ιδιαιτεροτήτων του ΣΔΜ ως προς την εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο μάθημα της πληροφορικής. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το LAMS διαθέτει χαρακτηριστικά που μπορούν να βοηθήσουν στην εφαρμογή της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας στο μάθημα της Πληροφορικής.el_GR
dc.format.extent69 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία -- Μέση εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectEducational technology -- Secondary educationel_GR
dc.subjectDiversified teaching -- Information systemsel_GR
dc.subjectΔιαφοροποιημένη διδασκαλία -- Πληροφοριακά συστήματαel_GR
dc.titleΑξιοποίηση συστήματος και υπηρεσιών ηλεκτρονικής μάθησης για την υποστήριξη διαφοροποιημένης διδασκαλίας της πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευσηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractWe are aware that, within a classroom, the students differ in skills, performance, knowledge and experience, learning profile and interests. These differentiations guide us to change the way of teaching and to attempt to implement diversified teaching. When we diversify, we think about our class in respect to the learning needs of each individual student, we plan more than one different approaches aiming at maximizing learning. The aim of this dissertation was to research how and to which extent the educational technology, can assist the implementation of Diversified Teaching in secondary education. Particular, the research objectives were a) to investigate the requirements of the Diversified Teaching for support from Information Systems b) if there is Information Systems that support the use of the Diversified Teaching c) the peculiarities and characteristics of the Integrated Learning System which facilitates the application of the Diversified Teaching in the Computer Science in class. In order to answer the questions a research was conducted. The learning management system used to investigate whether it facilitates the Diversified Teaching in Computer Science was LAMS. Twenty-seven (27) Computer Science teachers within the district of Aitoloakarnania participated in the research. The teachers were attending a seminar concerning the creation of spreadsheets using LAMS. To conduct the research quantitative and qualitative methods was used. The research had three parts. In the first two parts by questionnaire we investigated a) the views- experiences, the perceptions of teachers for the Diversified Teaching and Systems Diversified Teaching and b) experiences from the design and use of LAMS to support Diversified Teaching. In the third part of the research, after the installation of LAMS in school computer labs within the region of Agrinio and with the cooperation of the teachers, we performed a LAMS activity, aiming at the evaluation of the characteristics and specificities of the learning management system concerning the implementation of Diversified Teaching in Computer Science. The results of the research reveal that LAMS exhibits features that can assist the Diversified Teaching in Computer Science.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record