Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Οι στρατηγικές που ακολουθήθηκαν από τις εφαρμογές παραγγελίας φαγητού - αγαθών και από τους επιχειρηματίες του χώρου της εστίασης κατά την περίοδο της πανδημίας του COVID-19, καθώς και oι στάσεις και η ικανοποίηση των καταναλωτών
 
  • Details
Options

Οι στρατηγικές που ακολουθήθηκαν από τις εφαρμογές παραγγελίας φαγητού - αγαθών και από τους επιχειρηματίες του χώρου της εστίασης κατά την περίοδο της πανδημίας του COVID-19, καθώς και oι στάσεις και η ικανοποίηση των καταναλωτών

Author(s)
Γεωργιάδου, Άννα
Date Issued
2023-12
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Στην μελέτη αυτή αναλύθηκαν οι στρατηγικές που ακολουθήθηκαν από τις εφαρμογές παραγγελίας φαγητού – αγαθών και από τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων του χώρου της εστίασης κατά την περίοδο της πανδημίας του COVID-19. Επιπλέον αξιολογήθηκε ο βαθμός ικανοποίησης των ελληνόφωνων πελατών σχετικά με τις εφαρμογές παραγγελίας φαγητού – αγαθών μέσω της χρήσης ενός ερωτηματολογίου. Οι εφαρμογές εκμεταλλεύτηκαν την ύπαρξη των περιοριστικών μέτρων που υπήρχαν παγκόσμια, καθώς και τον φόβο των ανθρώπων για τη μετάδοση του ιού. Έτσι αύξησαν τους χρήστες τους με την βοήθεια της τεχνολογίας και την τήρηση των πρωτοκόλλων ασφαλείας. Με την πάροδο του χρόνου και την λήξη της πανδημίας παρατηρήθηκε η συνέχιση της χρήσης αυτών των εφαρμογών, καθώς και η προτίμηση τους κυρίως λόγω των διαδικτυακών τρόπων πληρωμής, της καλής συμπεριφοράς των συνεργατών των εφαρμογών αλλά και της ευκολίας και της γρήγορης χρήσης τους. Από την άλλη πλευρά οι συμμετέχοντες του ερωτηματολογίου εξέφρασαν τους προβληματισμούς τους σχετικά με το αυξημένο κόστος του φαγητού, τον μεγάλο χρόνο διανομής της παραγγελίας, τις αυξημένες ανεπιθύμητες χρεώσεις είτε αυτές αφορούσαν την διανομή είτε όχι, τη μη ή την μειωμένη ύπαρξη προσφορών ή εκπτώσεων, τη μειωμένη ενημέρωση και τη μη επαρκή πολιτική αποζημίωσης. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες έκφρασαν τη δυσαρέσκεια τους για τους μεγαλύτερους χρόνους αναμονής από τους αναγραφόμενους, την παραλαβή λανθασμένων παραγγελιών και την κακή συνεννόηση με τους οδηγούς. Συνεπώς αυτά συνέβαλαν στην μείωση του βαθμού ικανοποίησης των καταναλωτών και στην ανάγκη για εύρεση τρόπων βελτίωσης των υπηρεσιών αυτών των εφαρμογών, εφόσον η πλειοψηφία του κοινού έκφρασε την επιθυμία του να συνεχίσει την χρήση αυτών των εφαρμογών και στο μέλλον. Οι εφαρμογές αυτές προσαρμόζουν συνεχώς τις υπηρεσίες τους, καλύπτοντας και ικανοποιώντας τις ανάγκες των καταναλωτών τους μέσω της χρήσης διαφόρων στρατηγικών. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται όλο και περισσότερο η εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς αυτές αλλά και η συχνότητα χρήσης τους.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
54 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Covid-19

Ικανοποίηση πελατών

Consumer behavior -- ...

Consumer satisfaction...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2023-01089.pdf

Size

2.66 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):ec401314ebf783d3c4cc8a5ef184966f

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly