Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Trade Marketing – Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας, εμπειρικά δεδομένα από το χώρο προϊόντων ταχείας κατανάλωσης
 
  • Details
Options

Trade Marketing – Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας, εμπειρικά δεδομένα από το χώρο προϊόντων ταχείας κατανάλωσης

Author(s)
Παφίτης, Γιάννος
Date Issued
2023-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εξετάζονται οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας trade marketing που έχουν εφαρμόσει οι αλυσίδες λιανεμπορίου τροφίμων στα προϊόντα ταχείας κατανάλωσης στην Κύπρο. Ακολουθώντας τις τάσεις αγοράς από το 2012 με το κλείσιμο την μεγαλύτερης αλυσίδας υπεραγορών στην Κύπρο, την παγκόσμια οικονομική κρίση και πως επηρέασε την Κύπρο το Μάρτιο του 2013 το κούρεμα των καταθέσεων μέχρι την εποχή του Covid -19 θα αναλύσουμε τους κρίσιμους παράγοντες του Trade Marketing με βάση και τα εμπειρικά δεδομένα από την πλευρά του λειτουργού λογιστηρίου, του trade marketing officer και τέλος από την πλευρά του διευθυντή πωλήσεων.
Σκοπός της έρευνας είναι να μελετήσει και να αξιολογήσει τις διαφορετικές τάσεις στις αλυσίδες λιανεμπορίου τροφίμων ταχείας κατανάλωσης σε βάθος δεκαετίας, να αναδείξει τις αλλαγές στο πέρασμα των χρονών και να επικεντρωθεί σε αυτές.
Θα αναλύσουμε το ταξίδι του καταναλωτή μέσα στην υπεραγορά, τα διάφορα ειδή καταναλωτών, την ελαστικότητα των προϊόντων και την διακύμανση της ζήτησης αγοράς με βάση την εποχικότητα έτσι ώστε δώσουμε τις κατευθυντήριες γραμμές όσων εμπλέκονται στο σχεδιασμό , την υλοποίηση και την αξιολόγηση των προωθητικών ενεργειών.
Η έρευνα υλοποιείται με βάση τη συλλογή πρωτογενών δεδομένων μέσω της αποστολής και επεξεργασίας ερωτηματολογίων, τα οποία αποστάλθηκαν σε Κύπριους καταναλωτές αλλά και σε δευτερογενή δεδομένα με την ανάλυση και ερμηνεία από σχετική βιβλιογραφία, αρθογραφία και λοιπών άλλων πηγών.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
39 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Trade marketing

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2023-01057.pdf

Size

771.2 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):f8aa8c9d2637a0374bf6368f24f3808d

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly