Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ απο τις γαλακτοβιομηχανίες της Κύπρου
 
  • Details
Options

Η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ απο τις γαλακτοβιομηχανίες της Κύπρου

Author(s)
Παναγιώτου, Σάββας
Date Issued
2023-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η τεχνολογική εξέλιξη έχει επηρεάσει σημαντικά εκτός από διάφορες ανθρώπινες δραστηριότητες και τον κλάδο των γαλακτοκομικών εταιρειών, μέσω νέου είδους μάρκετινγκ, το ψηφιακό μάρκετινγκ.
Ο κύριος στόχος της συγκεκριμένη μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη της προτίμησης και της στάση των καταναλωτών απέναντι στο ψηφιακό μάρκετινγκ στο κλάδο των γαλακτοβιομηχανιών.
Αρχικά παρουσιάζεται μια σύντομη περιγραφή από βιβλιογραφικές αναφορές στο μάρκετινγκ, το ψηφιακό μάρκετινγκ, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που εφαρμόζουν ψηφιακό μάρκετινγκ, όπως είναι το Facebook, Instagram, YouTube, τη συμπεριφορά καταναλωτή, τη ψηφιακή διαφήμιση και πληροφορίες σχετικά με τέσσερις επιλεγμένες γαλακτοβιομηχανίες και τον γαλακτοκομικό πολιτισμό της Κύπρου.
Οι τέσσερις γαλακτοβιομηχανίες που επιλέχθηκαν για τη μελέτη ως προς τη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η Χαραλαμπίδης Κρίστης (Charalambides Christis), η Αλάμπρα (Alambra Dairy Products), η Ζήτα (Zita Dairies) και η Αχναγάλ (Achnagal).
Από αναζήτηση μέσω διαδικτύου στα μέσα κοινωνική δικτύωση των γαλακτοκομικών εταιρειών παρουσιάζονται περιληπτικά σε πίνακες οι δραστηριότητες από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως δημοσιεύσεις, προβολές κ.λπ.
Τα δεδομένα για το στόχο της έρευνας συλλέχθηκαν με την χρήση ερωτηματολόγιου αποτελούμενο από οκτώ ερωτήσεις. Η μετατροπή των δεδομένων του ερωτηματολογίου σε αριθμητική μορφή πραγματοποιήθηκε αυτόματα μέσω του Google forms. Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου παρουσιάζονται και αναλύονται με περιγραφική ανάλυση πινάκων και γραφημάτων. Ο έλεγχος υποθέσεων πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο ελέγχου ανεξαρτησίας χ².
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
v, 75 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Ψηφιακό μάρκετινγκ

Digital marketing

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2023-01052.pdf

Size

1.12 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):ed5026d44329926d48efe7cdc2af52b5

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly