Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού ξενοδοχειακών μονάδων και βελτιωτικά μέτρα ικανοποίησης προσωπικού.
 
  • Details
Options

Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού ξενοδοχειακών μονάδων και βελτιωτικά μέτρα ικανοποίησης προσωπικού.

Author(s)
Κουσιάππα, Δανάη
Date Issued
2019-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Ο τουρισµός ως επιχειρηµατική δραστηριότητα έχει µεγάλη απήχηση στην οικονοµία σε διεθνές επίπεδο. Οι επιχειρήσεις που είναι σχετικές µε τον τουρισµό και κυρίως οι ξενοδοχειακές προσπαθούν συνεχώς για την διατηρήση µιας αξιοπρεπής θέσης στην πυραµίδα της αγοράς εργασίας, αποκτώντας έτσι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι ξενοδοχειακές µονάδες παρέχουν το βασικότερο στοιχείο του πολύπλοκου τουριστικού πακέτου και η επιτυχία τους έγγυται κυρίως στην εξυπηρέτηση και την προσωπική επαφή των εργαζομένων σε αυτές µε τους πελάτες. Το ανθρώπινο κεφάλαιο είναι ο πιο ουσιαστικός αλλά και κύριος παράγοντας παραγωγής και προώθησης του προϊόντος τους.
Το τουριστικό σύστημα αφορά επιχειρήσεις διαφορετικής φύσης οι οποίες συµπληρώνουν και διαµορφώνουν το πολύμορφο τουριστικό προϊόν µε κυρίαρχο τοµέα εκείνο της φιλοξενίας. Η φιλοξενία παρέχει το σηµαντικότερο συστατικό του τουριστικού προϊόντος, τη διαµονή και τη διατροφή. Ο τοµέας της φιλοξενίας περιλαµβάνει διάφορα καταλύµατα µέσα στα οποία συγκαταλέγονται και τα ξενοδοχεία. Σε πολλές χώρες, ο ξενοδοχειακός τομέας είναι ίσως η κύρια ή η µοναδική πηγή εσόδων, γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο οι ειδήµονες µπορούν και διεκδικούν με άνεση ένα αξιόλογο µερίδιο στην παγκόσµια αγορά. Αυτό επιτυγχάνεται αξιοποιώντας το πιο ανταγωνιστικό τους πλεονέκτηµά που είναι το ανθρώπινο κεφάλαιο.
Θέμα της παρούσας εργασίας αποτέλεσε η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον ξενοδοχειακό κλάδο. Αρχικά αναλύεται θεωρητικά η οργάνωση και διοίκηση των ξενοδοχείων με έμφαση στο τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού (προγραμματισμός, προσέλκυση, επιλογή και εκπαίδευση) ως μέρος του σχεδιασμού στρατηγικών στόχων. Στο δεύτερο, πρακτικό μέρος της εργασίας γίνεται η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας ικανοποίησης προσωπικού, σε μια συγκεκριμένη ξενοδοχειακή μονάδα.
Η συμβολή του ανθρώπινου παράγοντα σε ένα οργανισμό είναι ο κινητήριος μοχλός για την ευημερία και την οικονομική του πορεία. Κυρίως στις ξενοδοχειακές μονάδες όπου η όποια διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών δεν θα απέφερε κέρδη, εάν ο ανθρώπινος παράγοντας δεν απέδιδε στο μέγιστο. Η δημιουργία ενός πετυχημένου τμήματος Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού είναι το κλειδί για την επιτυχία μιας συνεχούς αποτελεσματικής παραγωγής του εργατικού δυναμικού.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
74 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Ικανοποίηση πελατών

Customer satisfaction...

Human Resources Manag...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΜΒΑ-2019-00709.pdf

Size

1.81 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):efc22203a425b7d01ab1672b901bc333

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly