Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ
 
  • Details
Options

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ

Author(s)
Χαρίτου, Ειρήνη
Date Issued
2022-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στους ανθρώπους να αλληλοεπιδρούν ελεύθερα μεταξύ τους και προσφέρουν πολλαπλές επιλογές για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προσεγγίσουν και να επικοινωνούν με τους καταναλωτές, βελτιώνοντας έτσι τη δέσμευση των πελατών και παρέχοντας ευκαιρίες για αύξηση των κερδών της εταιρείας.

Ο σκοπός της έρευνας είναι η μελέτη των διάφορων πρακτικών Μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις και εισηγήσεις για βελτίωση αυτών. Θα γίνει επίσης μελέτη κατά πόσο τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης επηρεάζουν τους καταναλωτές και με ποιο τρόπο γίνεται αυτό.

Ο ερευνητικός σχεδιασμός της παρούσης εργασίας, αναφέρεται σε δύο μέρη. Ο πρώτος αφορά τη συλλογή και επεξεργασία των βιβλιογραφικών δεδομένων, τα οποία συλλέγονται από βιβλία και επιστημονικές βάσεις δεδομένων που περιλαμβάνουν συλλογές από άρθρα τα οποία είναι κατάλληλα ως προς το ερευνητικό θέμα. Για το ερευνητικό μέρος της εργασίας, επιλέχθηκε η χρήση ερωτηματολογίου έρευνας το οποίο δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της παρούσας εργασίας και συλλέχθηκαν δεδομένα πραγματικού χρόνου.

Η παρούσα έρευνα, με βάση τα άτομα που συμμετείχαν, αποδεικνύει ότι οι πλατφόρμες ΜΚΔ αποτελούν προτεραιότητα για την συλλογή πληροφοριών κατά την επιλογή προϊόντων ή υπηρεσιών καθώς επηρεάζεται άμεσα και από την ηλικία των ατόμων. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι συμμετέχοντες νεαρότερης ηλικίας συμφωνούν με την άποψη ότι οι πλατφόρμες ΜΚΔ, είναι η πρώτη τους προτεραιότητα για τη συλλογή πληροφοριών κατά την επιλογή προϊόντων ή υπηρεσιών.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών. Επομένως, είναι σημαντικό να αναγνωριστεί η επίδραση του μάρκετινγκ των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας. Οι σελίδες επωνυμίας σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως για παράδειγμα το Facebook, αποτελούν αποτελεσματική πλατφόρμα για την αλληλεπίδραση με τους πελάτες και την μεταξύ τους επικοινωνία. Το περιεχόμενο επωνυμίας που δημιουργείται από οργανισμούς και επιχειρήσεις επιτρέπει στις επωνυμίες να συνδέονται με τους καταναλωτές σε πλατφόρμες Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Το Μάρκετινγκ μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελεί πλέον στρατηγική για τους διάφορους οργανισμούς και επιχειρήσεις που θέλουν να εδραιωθούν στον χώρο και στοχεύουν να αυξήσουν τα κέρδη τους.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
viii, 122 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Μέσα Κοινωνικής Δικτύ...

Social media -- Marke...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2022-01002.pdf

Size

2.25 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):430b1bae42ada9853842ddc9ac2b55bf

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly