Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Η δεξιότητα της συναισθηματικής νοημοσύνης και η δυνατότητα να επηρεαστούν μέσα από την αξιοποίηση της, μετρήσεις απόδοσης αναφορικά με τους πελάτες (customer performance metric). Εμπειρική έρευνα πάνω σε πρωτογενή δεδομένα, τα οποία προέρχονται από την αγορά του λιανικού εμπορίου
 
  • Details
Options

Η δεξιότητα της συναισθηματικής νοημοσύνης και η δυνατότητα να επηρεαστούν μέσα από την αξιοποίηση της, μετρήσεις απόδοσης αναφορικά με τους πελάτες (customer performance metric). Εμπειρική έρευνα πάνω σε πρωτογενή δεδομένα, τα οποία προέρχονται από την αγορά του λιανικού εμπορίου

Author(s)
Νικολαΐδης, Χαράλαμπος
Date Issued
2021-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής, είναι να μελετηθεί η επίδραση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης των ιδιοκτητών, εργαζομένων και πωλητών στο λιανεμπόριο. Είναι μια έρευνα από την πλευρά των ιδιοκτητών, εργαζομένων και πωλητών στο λιανεμπόριο, σε ένα πεδίο που δεν έχει διερευνηθεί ιδιαίτερα, εν αντιθέσει με την επίδραση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης των καταναλωτών, όσον αφορά τις αγορές τους. Θα αναλυθούν οι βασικές αρχές του λιανεμπορίου και ή έννοια και οι βασικές αρχές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης, των μοντέλων και των χαρακτηριστικών μέτρησης τους.
Με τη χρήση κατάλληλα δομημένου ερωτηματολογίου (Τareq N., 2010), που στηρίχθηκε στην επίδραση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης σε οργανισμούς, το παρόν ερωτηματολόγιο επιλέχθηκε καθώς ανταποκρινόταν πλήρως στις απαιτήσεις της παρούσας μελέτης. Δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στο τρόπο και στη διαδικασία αποστολής του ερωτηματολογίου και στο δείγμα που θα απαντήσει, καθώς απαντήθηκε αποκλειστικά από ιδιοκτήτες, εργαζομένους και πωλητές στο λιανεμπόριο.
Στην έρευνα, πραγματοποιήθηκε μελέτη ερευνητικών υποθέσεων, η οποία βασίστηκε πάνω στη σχετική αρθρογραφία, για την επίδραση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης σε οργανισμούς. Διεξήχθη με βάση το μοντέλο της πολυσυγραμμικότητας, του έλεγχο υποθέσεων, αλλά και μοντέλων υπολογισμού της Συναισθηματικής Νοημοσύνης, σε συνάρτηση με μεταβλητές της δημιουργικότητας του μάρκετινγκ.
Η στατιστική μελέτη πραγματοποιήθηκε βάση μεταβλητών Οικονομετρικών Υποδειγμάτων R2, p-value, r, F-test, που ενδείκνυνται για τον έλεγχο υποθέσεων και για την εξαγωγή πολυσυγγραμμικών μοντέλων μεταβλητών και τον έλεγχο σημαντικότητας τους.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
ix, 75 σ. 30 εκ.
Subjects

Συναισθηματική νοημοσ...

Emotional intelligenc...

Συναισθηματική νοημοσ...

Emotional intelligenc...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2021-00868.pdf

Size

2.72 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):dd114ff824494bd8d10e23da67243021

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly