Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Νέες τεχνολοιγίες και προοπτική ανάπτυξης τους στην Κύπρο.
 
  • Details
Options

Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Νέες τεχνολοιγίες και προοπτική ανάπτυξης τους στην Κύπρο.

Author(s)
Χριστοφόρου, Ιωάννης
Date Issued
2020-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Με την αυξανόμενη χρήση των ψηφιακών μέσων από τους καταναλωτές, περισσότερες εταιρίες χρησιμοποιούν το ψηφιακό μάρκετινγκ για να φτάσουν στις αγορές-στόχους τους. Σκοπός αυτής της μεταπτυχιακής διατριβής είναι να εξετάσει διάφορες στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται συνήθως στα ψηφιακά μέσα και να εξακριβώσει ποιες προτιμούνται από τους κατοίκους της Κύπρου και ότι είναι αποτελεσματικές στον επηρεασμό της συμπεριφοράς. Παρόλο που υπήρξαν πολυάριθμες μελέτες σχετικά με την διαδικτυακή διαφήμιση, ελάχιστες έρευνες επικεντρώθηκαν σε ποιους τύπους ψηφιακών στρατηγικών μάρκετινγκ προτιμούν οι Κύπριοι και ποιες επηρεάζουν τη συμπεριφορά τους. Η παρούσα έρευνα των 100 Κυπρίων έδειξε μια προτίμηση για τη διαφήμιση στα site καθώς και τις πινακίδες LED. Όσον αφορά τη μορφή διαφήμισης που προκαλεί μεγαλύτερη επίδραση σε αυτούς, η πλειοψηφία προτιμά κάτι πιο πρωτότυπο από το απλό κείμενο καθώς προτιμούν λέξεις με ήχο, λέξεις με βίντεο, κείμενο με χρώμα και κίνηση και λέξεις που να περιλαμβάνουν και ήχο και βίντεο με μορφή animation. Ακόμα βλέπουμε πως η πλειοψηφία διαβάζει τις διαφημίσεις που υπάρχουν σε ένα site καθώς και στις πινακίδες LED που τους κινούν το ενδιαφέρον σε σημαντικό βαθμό και θεωρούν πως η διαφήμιση σε πινακίδα LED έχει περισσότερο ενδιαφέρον από μια απλή διαφημιστική πινακίδα. Σχετικά με την αξιοπιστία των μέσων διαφήμισης, η πλειοψηφία θεωρεί περισσότερο αξιόπιστα το ραδιόφωνο, την εφημερίδα, το διαδίκτυο και τις πινακίδες και λιγότερο την τηλεόραση και τα social media.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
v, 62 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Ηλεκτρονικό μάρκετινγ...

e-marketing

Νέεςτεχνολογίες -- Π...

New technologies -- D...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΜΒΑ-2020-00824.pdf

Size

1.12 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):dfa60f1fe8ff18053b7b0472332c2b64

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly