Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Μάρκετινγκ ηλεκτρονικών πηγών στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες. Η περίπτωση της βιβλιοθήκης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2013-00069.pdf (426.0Kb)
    Date
    2013-08-01
    Author
    Χασάπη, Αντωνία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σε έναν ψηφιακό κόσμο όπου η ποσότητα των πληροφοριών διπλασιάζεται κάθε δύο χρόνια, οι φοιτητές πρέπει να είναι σε θέση να αξιολογήσουν τις ηλεκτρονικές πηγές που τους παρέχονται με σύνεση, και να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες που ανέκτησαν για την επίλυση προβλημάτων, λαμβάνοντας τις πιο σωστές αποφάσεις. Οι βιβλιοθηκονόμοι έχουν αναγνωρίσει αυτή την ανάγκη εδώ και καιρό, έτσι καθοδηγούν ολοένα και περισσότερο τους χρήστες στην ανάπτυξη πληροφοριακής παιδείας (Farmer, 2003). Οι σύγχρονες Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες διαθέτουν στη συλλογή τους χιλιάδες ηλεκτρονικές πηγές. Το γεγονός αυτό οδηγεί στην εξέλιξη του ρόλου του Βιβλιοθηκονόμου-Επιστήμονα της Πληροφόρησης. Από τη μια καλείται να ενταχθεί σε μια εκπαιδευτική διαδικασία ως καθοδηγητής των φοιτητών και προωθητής του πληροφοριακού αλφαβητισμού και από την άλλη οφείλει να κατανοήσει την αναγκαιότητα του μάρκετινγκ σε ένα περιβάλλον υπηρεσιών και να εφαρμόσει όπου χρειάζεται στρατηγικές προώθησης. Η μελέτη περίπτωσης αυτή, έχει σκοπό να επισημάνει και να αναλύσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ που ακολουθεί η Βιβλιοθήκη του ΤΕΠΑΚ για την προώθηση των ηλεκτρονικών της πηγών (βάσεων δεδομένων, ηλεκτρονικών βιβλίων και ηλεκτρονικών περιοδικών). Πρόκειται για μια έρευνα χρήσιμη σε Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες, Βιβλιοθηκονόμους και άλλους ερευνητές τους οποίους ενδιαφέρει ο τομέας του μάρκετινγκ σε ένα μη κερδοσκοπικό περιβάλλον υπηρεσιών και συγκεκριμένα αυτό των Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1351
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013