Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Μάρκετινγκ ηλεκτρονικών πηγών στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες. Η περίπτωση της βιβλιοθήκης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2013-00069.pdf (426.0Kb)
    Ημερομηνία
    2013-08-01
    Συγγραφέας
    Χασάπη, Αντωνία
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Σε έναν ψηφιακό κόσμο όπου η ποσότητα των πληροφοριών διπλασιάζεται κάθε δύο χρόνια, οι φοιτητές πρέπει να είναι σε θέση να αξιολογήσουν τις ηλεκτρονικές πηγές που τους παρέχονται με σύνεση, και να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες που ανέκτησαν για την επίλυση προβλημάτων, λαμβάνοντας τις πιο σωστές αποφάσεις. Οι βιβλιοθηκονόμοι έχουν αναγνωρίσει αυτή την ανάγκη εδώ και καιρό, έτσι καθοδηγούν ολοένα και περισσότερο τους χρήστες στην ανάπτυξη πληροφοριακής παιδείας (Farmer, 2003). Οι σύγχρονες Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες διαθέτουν στη συλλογή τους χιλιάδες ηλεκτρονικές πηγές. Το γεγονός αυτό οδηγεί στην εξέλιξη του ρόλου του Βιβλιοθηκονόμου-Επιστήμονα της Πληροφόρησης. Από τη μια καλείται να ενταχθεί σε μια εκπαιδευτική διαδικασία ως καθοδηγητής των φοιτητών και προωθητής του πληροφοριακού αλφαβητισμού και από την άλλη οφείλει να κατανοήσει την αναγκαιότητα του μάρκετινγκ σε ένα περιβάλλον υπηρεσιών και να εφαρμόσει όπου χρειάζεται στρατηγικές προώθησης. Η μελέτη περίπτωσης αυτή, έχει σκοπό να επισημάνει και να αναλύσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ που ακολουθεί η Βιβλιοθήκη του ΤΕΠΑΚ για την προώθηση των ηλεκτρονικών της πηγών (βάσεων δεδομένων, ηλεκτρονικών βιβλίων και ηλεκτρονικών περιοδικών). Πρόκειται για μια έρευνα χρήσιμη σε Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες, Βιβλιοθηκονόμους και άλλους ερευνητές τους οποίους ενδιαφέρει ο τομέας του μάρκετινγκ σε ένα μη κερδοσκοπικό περιβάλλον υπηρεσιών και συγκεκριμένα αυτό των Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1351
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013